معاون دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد:

آشفتگی در بیمارستان اعصاب و روان خرم آباد

آشفتگی در بیمارستان اعصاب و روان خرم آباد باعث کلافه گی کادر و بیماران شده است، مسوولان برای رفع این مشکلات وعده افتتاح بیمارستان جدید در دهه فجر را داده اند.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۱۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
به گزارش "خبرگزاری بسیج ازلرستان "،  این واحد ۵۰ تخت بیمارستانی دارد و همه تخت‌هایش هم پر است، بیمارستانی که بیشتر از ۲۰ سال است خدمات ارائه می‌دهد و حالا فرسوده شده است. در محوطه بیمارستان خبری از فضای سبز نیست، برخی از بیماران در گوشه‌ای از حیاط کوچک بیمارستان کِز کرده‌اند و مسیر ورودی بیمارستان را می‌پایند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی علی خوارزم کیا هم مشکل فضای درمانی در بیمارستان کنونی را تأیید می‌کند و از احداث و تکمیل بیمارستان جدید می‌گوید. بیمارستان اعصاب و روان شهرستان خرم‌آباد دارای مصوبه دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان در سال ۸۷ است که مجوز کمیسیون ماده ۲۱۵ آن در سال ۹۰ اخذشده است.

خوارزم کیا به وضعیت پروژه بیمارستان اعصاب و روان خرم‌آباد اشاره می کند و یادآور می‌شود که این بیمارستان دارای پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی است. وی بابیان اینکه تنها مشکل این بیمارستان برای افتتاح فضای بیرونی و محوطه آن است می‌گوید: هم‌اکنون این بخش از بیمارستان نیز در حال اجرا است.

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات