فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم مطرح کرد:

نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان است
کد خبر: ۸۸۰۰۹۶۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

فرمانده ناحیه مقاومت خاتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره نامگذاری روز نهم دیماه به نام روز بصیرت اظهار داشت: از زمانی که جریان فتنه در روز قدس،۱۳ آبان سال ۸۸ با شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" ضربدر کشید و اقدام به سردادن شعارهای انحرافی کرد، تا هتک حرمت بزرگترین مقدسات مردم ایران خیلی طول نکشید و فتنه گران با هتاکی به امام راحل در ۱۶ آذر قلب ملت ایران را به درد آورد اما وقتی کار به جسارت به خیمه ابا عبدالله(ع) و هتاکی به روز مقدس عاشورا کشید، دیگر صبر ملت لبریز و شد آنچه باید می شد.

سرهنگ آزادی نژاد گفت: روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و مردم نشان دادند که بصیرتشان به بلوغ رسیده و اگر چه قبلا خواص مردم را هدایت می‌کردند در این روز مردم برخی خواص بی‌بصیرت را هدایت کردند.

وی افزود:يوم الله 9 دي روزي بود كه بار دیگر ملت شريف ايران اسلامي تعهد خويش را به مقام ولايت در معرض ديد جهانيان گذاشت تا كه بدانند همه بر بيعت خويش با مقام عظمي پايدار و پايبندند.

آزادی نژاد خاطر نشان کرد: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان است.

وی درباره نقش فتنه در ایجاد وتشدید تحریم ها علیه ایران گفت: اگرچه تحریم ها در بخش هایی از اقتصاد ایران در دوران بعد از انقلاب از سوی آمریکا علیه ایران وضع شده بودند، اما حوادث فتنه 88 و شانتاژ رسانه ای این جریان ضمن مشروعیت بخشی جهانی به تحریم ها بستری را ایجاد کرد تا همه کشور ها ابزار لازم برای تحریم جمهوری اسلامی ایران را به دست آوردند.

فرمانده ناحیه مقاومت خاتم گفت: رایزنی و درخواست فتنه گران از آمریکا و برخی کشورهای اروپایی برای تشدید تحریم ها علیه ایران، شامل سه مرحله قبل از انتخابات مجلس هشتم، بعد از فتنه ی 88 و حماسه ی نهم دی و در آستانه ی انتخابات خبرگان و مجلس دهم می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 9 دی به واقع مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود و فلسفه بزرگداشت ای روز یادآوری یک رویداد، هویت ملی و تاریخی است.

وی افزود: پیام 9 دی این بود که مردم با دشمنان انقلاب و نفوذ دشمن مقابله می‌کنند، حتی اگر مصادیق توطئه‌ها، فتنه‌ها و نفوذ در داخل کشور متفاوت و پیچیده‌تر باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت خاتم گفت: رهبری الهی، حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و نیز اقدام به لحظه ملت ایران از عوامل اصلی بسترساز 9 دی بودند.

سرهنگ آزادی نژاد خاطر نشان کرد: طراحان فتنه با هدف سرنگونی و براندازی وارد عرصه شدند، اما ملت انقلابی ایران با ندای رهبری نظام در مقابل کودتاگران ایستادند و آنها را از صحنه خارج کردند.

ارسال نظرات