با حضور فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه

مجهزترین بیمارستان صحرایی جنوب کشور در بندرلنگه توسط نیروی دریایی سپاه افتتاح شد

با حضور فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، مجهزترین بیمارستان صحرایی جنوب کشور با نام شهدای بهداری ندسا توسط این نیرو در روستای باورد بندرلنگه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۴۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس ، مجهزترین بیمارستان صحرایی جنوب کشور پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن فقیهی‌فر امام جمعه موقت، شیخ محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت بندرلنگه، سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه، خلیل محامدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، مهدی صابری بخشدار مرکزی، سید حسین فاطمی فرمانده سپاه و فرماندهان انتظامی، جمعی از مسؤولان و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و تشیع این شهرستان در روستای باورد بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.

این بیمارستان مجهز به بخش بستری زنان و مردان، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و داروخانه نیز مجهز است که خدمات در این قسمت‌ها نیز در قالب طرح مردم‌یاری توسط بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه، رایگان ارائه می‌شود.

در این بیمارستان اکیپی از پزشکان متخصص از جمله جراحی، بیهوشی، داخلی، ارتوپدی، گوش حلق و بینی، چشم، سونوگرافی، اطفال، طب اورژانس، قلب جهت ویزیت بیماران حضوری فعال دارند.

در این بیمارستان کاملا مجهز، تمامی خدمات به صورت رایگان به مدت چهار روز، صبح‌ها از ساعت 8.30 دقیقه الی 12 ظهر و بعداز ظهرها 15 الی 18 بعد از ظهر به مردم شریف بندرلنگه و روستاهای توابع ارائه می‌شود.

در پایان مراسم افتتاحیه مسؤولان شهرستان از کلیه قسمت‌های این بیمارستان صحرایی بازدید کردند.
ارسال نظرات