بزرگداشت سالگرد حماسه ۹ دی در ندوشن+تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن روز بصیرت ، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در خانه فرهنگ ندوشن با حضور مردم ولایت مدار ندوشن برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۱۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛این مراسم با حضور مردم و مسئولین بخش ندوشن و سخنران مراسم مصطفی گل محمدیمسئول دفتر بسیج دانشجو یی میبد بود.

گل محمدی با اشار به رحمت عظیم الهی خاطر نشان کرد: رحمت خداوند بسیار وسیع است ولی وجود این همه مشکلات ،ظلم،تاریکی و محرومیت به واسطه این است که مردم قدردان این نعمت بزرگ نبودند.

وی افزود: بزرگترین مساله که امروز هم با آن مواجه هستیم عدم شناخت کافی و بصیرت لازم است،دشمنان کاری کرده اند تا مساله دشمن شناسی برای مردم مشتبه شود.

گل محمدی مقابله با جریان اهل بیت را از جمله دستاوردهای عدم شناخت دقیق دشمن و ترفندهای آن دانست و گفت: کسانی که در ظاهر دین داشتند ، گول ترفندهای طراحی شده دشمن در اتاق فکرها قرار گرفتند تا انجا که در روز عاشورا امام حسین تنها ماند.

وی با اشاره به پیام بزرگ حماسه ۹دی گفت:پیام ۹ دی این است که بصیرت مردم از زمان پیامبرشروع شده و تا عصر امام زمان خواهد بود و باید متوجه بود که برخی منافق زبان بازی هستند که نشان میدهند انقلابی دو اتشه اند ولی به دنبال جریان نفاق هستند.

ارسال نظرات