بیانیه جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر

بیانیه جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر در آغازین روز های اعلام رسمی این جبهه اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۲۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، بیانیه جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر در آغازین روز های اعلام رسمی این جبهه اعلام شد.

در چهارمین دهه انقلاب اسلامی که پیروزی آن مرهون رهبری ولایت فقیه و همراهی مردم غیور ومسلمان ایران اسلامی بود بیش از پیش درخت تناور انقلاب اسلامی نیازمند حضور همه اقشار مردم در صحنه حفظ نظام اسلامی است.

دشمنان ایران اسلامی با نقشه های شیطانی همراه در صدد توقف حرکت قطار استاوری بوده اند که هدایت آن تحت اراده یگانه منجی مستضعفان جهان است و این مهم را دشمنان زبون متوجه نشده اند.

حرکت پر شتاب انقلاب برای زمینه سازی ظهور پرچمدار اصلی نظام آن هنگام به مقصد خواهد رسید که مسئولین نظام با درک شرایط سنگین سیاسی،اقتصادی و ضرورت تحقق هر چه سریع تر معنویات رهبر معظم انقلاب که خلف صالح خمینی کبیر(ره)است در کنار ولی نعمتات انقلاب،تلاشی انقلابی داشته باشند.

متاسفانه در این شرایط حساس برخی از زوایا و انحرافات از خط ناب ولایت،به ویژه در حوزه اشرافی گری،رفاه طلبی و ثروت اندوزی قلب دلسوزان انقلاب را به درد آورده، این احساس را به جامعه اسلامی تزریق میکند که برخی مدیران یا با وظایف انقلابی خود و رسالت مهم نظام اشنایی ندارند و یا اینکه در میدان دشمان تلاش و فعالیت میکنند.

در سال اقدام و عمل، ایجاد جریانی مردمی از همه اقشار و سلایق سیاسی که شعار استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی را باور دارند،میتواند پشوانه ای برای مقام عظمای ولایت در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی باشد تا همه ظرفیت های نظام در مسیر سعادت دنیوی و اخری ملت بزرگ انقلاب ایران اسلامی قرار گیرد.

جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان اشکذر، متشکل از نیرو های انقلابی و مومن از کلیه نقاط شهرستان می باشد، که این خیزش عمومی مردمی برای حمایت از آرمان های بلند امام راحل(ره) و نایب بر حقش امام خامنه ای(مدظله العالی)برخواسته است و از همه دلسوزان انقلاب دعوت به همراهی و مشارکت می نماید.

به امید تحقق ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری مهدی موعود(عج)

ارسال نظرات
آخرین اخبار