حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

جهل ملت رهبر آن زمان را با وجود شایستگی خانه نشین می کند

امام جمعه گرمی گفت: در هر زمانی مردم با بصیرت اطراف ولی و رهبری نباشد، جهل ملت، ولی و رهبر آن زمان را با وجود شایستگی خانه نشین می کند.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۱۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، حجت‌الاسلام صفری امام جمعه گرمی در همایش 9 دی که در محل مسجد سرچشمه شهرستان گرمی برگزار شد،‌ با بیان اینکه امام علی از فتنه حرکت در مسیر تاریک یاد می کند، گفت: فتنه در جامعه و کشور بچه ها را پیر می کند پیرها را از کار می اندازد و کاری می کند تا مومن هم آرزوی مرگ بکند.

وی افزود: در هر زمانی مردم با بصیرت اطراف ولی و رهبری نباشد، جهل ملت، ولی و رهبر آن زمان را با وجود شایستگی خانه نشین می کند.

حجت الاسلام و المسلمین صفری ملت با بصیر ایران را شایسته و بهتر از مردم زمان امام علی، امام حسن (ع) وامام صادق(ع) عنوان کرد و گفت: اگر مردم زمان ائمه بزرگوار بصیر بودند آنها خانه نشین و یا مظلوم واقع نمی شدند و ملت آگاه و بصیر ما در حماسه 9دی ثابت کردند که پشت ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه حقیقت اسلام عدالت خواهی است و مسولیت انبیاء الهی این بود تا مردم را طوری تربیت کنند تا عدالت خواه باشند، افزود: خواسته دین مبین اسلام این است که انسان مومن و مسلمان عدالت خواه باشد و با مستکبران که در مقابل اسلام می ایستد مبارزه کند.

امام جمعه گرمی در این همایش گفت: دشمنان انقلاب در مرحله اول به فکر سرنوگون انقلاب بودند بعد به فکرتغییر ساختار نظام افتادند و در مرحله سوم و چهارم هم به فکر عوض کردن ماهیت نظام و تغییر رفتار نظام بودند.

وی گفت: آنهایی که شعار نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند، بدانند اگه ایران از اینها دفاع نمی کرد باید جانش را به ایرانی فدا می کرد که حکومتش به دست امسال داعشی ها افتاده بود.

در این مراسم مردم بار دیگر با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با سر دادن شعار 'مرگ بر آمریکا' انزجار خود را از دشمنان انقلاب اسلامی اعلام کردند.

ارسال نظرات