مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):

9 دی روز ماندگار در تاریخ زرین انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه از عمر با برکت خود با مشکلات و موانع بسیاری رو به رو بوده است که به لطف خداوند و رهبری فرزانه و مردم با بصیرت همه مشکلات و موانع را یا به فرصت تبدیل کردند و یا به نحوی از آن عبور نمودند.
کد خبر: ۸۸۰۱۲۵۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در مراسم بزرگداشت 9دی در جمع نمازگزاران و بسیجیان پایگاه ویژه الغدیر مسجد امام جعفرصادق (ع) افزود: یوم الله عظیم 9 دی سال88 روز ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی،روز بصیرت و میثاق امت و ولایت، روز پیوند عاشورای امام و امت و روز نماد غیرت دینی و ملی ایران در دفاع از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بنی حسینی خاطرنشان کرد: 9دی یک حادثه نبوده بلکه یک جریان و یک آینه عبرت آموز و درس بزرگی برای کشور عزیزمان شد که مراقب باشیم و فریب باغ سبزی که به ما نشان می دهند را نخوریم. چگونه می شود باور کرد به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات آن هم با حضور هشتادو پنج درصدی ملت ایران را به بهانه ادعای واهی تقلب،هشت ماه دچار بحران و آشوب و اغتشاشات گسترده کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه از عمر با برکت خود با مشکلات و موانع بسیاری رو به رو بوده است که به لطف خداوند و رهبری فرزانه و مردم با بصیرت همه مشکلات و موانع را یا به فرصت تبدیل کردند و یا به نحوی از آن عبور نمودند.

حجت الاسلام بنی حسینی در خاتمه تاکید کرد: و این فتنه هم یک نمونه از آن بود که دفاع مقدس دیگری را در سرزمین شهادت و حماسه رقم زد و این حضور به موقع مردم ایران با خلق حماسه دیگریوم الله تبدیل شد و این راه همچنان ادامه دارد.


ارسال نظرات