نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری:

در انقلاب 9دی رهبری و مردم همفکران طاغوت را کنار زدند

در انقلاب 57 رهبری و مردم طاغوت و در انقلاب 9دی 88 همفکران آنها را کنار زدند.
کد خبر: ۸۸۰۱۳۰۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت حماسه نه دی در مصلای زرین آباد شهرستان ایجرود، نه دی ماه را انقلابی دیگر یاد کرد و گفت: نهم دی ماه انقلابی دیگر است برای حفظ و حراست از انقلابی که سال 1357 با درایت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و با حضور پرشور مردمی به ثمر نشست .

آیت ا... ابوالقاسم دولابی افزود: در انقلاب 57 رهبری و مردم طاغوت را کنار زدند و در انقلاب 9دی 88 همفکران آنها را .

وی با اشاره به اینکه فتنه به مراتب بدتر از کشت و کشتار است خاطر نشان کرد: فتنه خود موجب بوجود آمدن کشت و کشتار میشود و لو اینکه این اتفاق در ماه های حرام نیز بیافتد شرایطش بدتر نیز خواهد شد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پایان حماسه نه دی را یوم الله و نعمت بزرگ الهی خواند و گفت: اکنون باید شکر این نعمت بزرگ الهی را بجای آوریم و این یوم الله را در صحفه ی تاریخ این ملت ماندگار نگه داریم.

در ادامه امام جمعه شهرستان ایجرود با اشاره به شاخصه هایی 9 دی ماه سال 88 گفت: اولین مشخصه مردمی روز نهم دی ماه اخلاص و ایمان می باشد.

حجت الاسلام مقدمی افزود: اگر اعتقاد به انقلاب و ولایت نبود بدیهی است که حماسه ای در این روز خلق نمی شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مشخصه دوم مردمی نه دی را بصیرت دینی و سیاسی خواند و گفت:اگر مردم در آن فضای گردغبار آلود قادر به تشخیص حق از باطل نمی شدند چه بسا حماسه ای رقم نی خورد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اتحاد و یکپارچگی و ولایتمداری مردم ایران را مشخصه دیگر دانست و ادامه داد:مردم این ملت همیشه در صحنه هستند و خواهند بود و برا اینکه همیشه در صحنه باقی بمانیم باید هوشیار و بیدار بود، ملت ایران همان ملتی است که 2200 شهید را فدایی انقلاب کرده است و در سایه رهبر انقلاب و با بصیرت و با هوشیاری انقلاب را پیش می برند .و این پیش روندگی باید توام با اتحاد و یکپارچگی و برخورداری از فرامین مقام معظم رهبری باشد تا رشد و نمو داشته باشد.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت حماسه نه دی، با حضور آیت ا... ابوالقاسم دولابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین مقدمی نماینده ولی فقیه درشهرستان و آقای محمد اسماعیلی نماینده سابق مجلس شورای انقلاب اسلامی و بسیجیان ،در مصلای شهر زرین آباد برگزار شد.

ارسال نظرات