تصویب ساخت جاده آب حیات

ساخت جاده جدید آب حیات در محور یاسوج ـ چرام تصویب شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۵۵۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
معاون عمرانی استاندار در جلسه کارگروه امور زیربنایی با تاکید بر امنیت راه های استان گفت: یکی از مشکلات محور باغچه سادات-سرفاریاب وجود پیچ ها و نقاط حادثه خیز خطرناک است که پس از بررسی ها و مطالعات متعدد کار جابجایی این قطعه در دستور کار قرار گرفت.
پژمان نیک اقبالی با بیان اینکه این قطعه در گذشته به عنوان جاده ای روستایی و راه بین بخشی مورد استفاده قرار می گرفت افزود:با توجه به اهمیت این محور در اتصال شهرستان های بویراحمد،چرام و کهگیلویه به یکدیگر کار احداث این قطعه در آینده نزدیک آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه ساخت این قسمت از جاده به منابع طبیعی و محیط زیست خسارت وارد می کند گفت: خسارت احداث این محور به منابع طبیع برآورد و قرار شد با برنامه ریزی های کارشناسی شده به کاشت درختان جایگزین اقدام شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان هم در این جلسه به ضرورت ساخت این قطعه تاکید کرد و گفت: قطعه آب حیات به طول 3 هزار و 110 متر با شیب مناسب و استاندارد لازم ساخته و به جاده اصلی تبدیل می شود .
علیمردانی افزود:در این بخش 248 هزار متر مکعب خاکبرداری انجام می شود و شیب طولی در آن به 9 درصد می رسد.
وی گفت:در این قسمت هزار و 650 متر باند سبقت در نظر گرفته شد که با تصویب در جلسه امروز اقدامات واگذاری به پیمانکار به زودی انجام می شود.
ارسال نظرات