سرپرست فرمانداری گرمی:

شرکت توسعه و عمران شهرستان گرمی راه اندازی می شود

فرماندار گرمی گفت: کلیه فعالیتهای مربوط به عمران و توسعه شهرستان گرمی از طریق این شرکت مادر انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۳۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،‌ فرماندار گرمی در جلسه شورای مشورتی با دهیاران این شهرستان از زیرسازی وآسفالت ریزی همزان 21 روستا در بخشهای مرکزی، موران وانگوت این شهرستان خبرداد و گفت: برای این منظور با وزارت راه و شهرسازی برای استفاده از قیر رایگان تفاهم نامه ای بسته شده و در اختیار ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان جهت عمران راههای مواصلاتی قرارخواهد گرفت و درتخصیص سهمیه قیر رایگان برای شهرستان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

امامی با بیان اینکه شرکت توسعه و عمران شهرستان با عضو گیری نیم درصد از کل جمعیت شهرستان معادل 450 نفر تشکیل می شود، افزود: از این به بعد کلیه فعالیتهای امورات مربوط به عمران و توسعه شهرستان گرمی از طریق این شرکت مادرانجام خواهد گرفت.

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر تک محصولی گندم در اکثر روستاهای شهرستان درد مزمن جامعه شده افزود:لازم است دهیاران در این زمینه با تقویت انگیزه های اقتصادی و فرهنگی بسترهای لازم را برای ورود روستائیان به سوی صنایع خرد و طرحهای مشاغل خانگی آماده کنند.

امامی با بیان اینکه تمامی دهیاران شهرستان باید برای سال آینده برنامه جامع تنظیم سند بودجه داشته باشند افزود: این برنامه باید پس از تایید شوراهای روستا به مرحله اجرا در آید و دهیاران موظفند در چارچوب این برنامه بودجه های جاری، عمرانی و ... را تنظیم نموده وفعالیت داشته باشند.

سرپرست فرمانداری گرمی افزود: امید می رود با تنظیم این سندو با نظارت بخشداران برهزینه های دهیاریها در بحثهای شفافیت مالی درهنگام ورود دستگاهای نظارتی دهیاران روسفید باشند.

وی از دهیاران خواست با راه اندازی کمسیونهای ماده 99 ساخت و سازها در محدوده داخل روستاها را کنترل کنند.

روابط عمومی فرمانداری

ارسال نظرات