معاون مديركل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان گفت:

رعايت حقوق بانوان در خانواده سلامت جامعه را به دنبال دارد

معاون مديركل آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان گفت: رعايت حقوق بانوان در كانون خانواده سلامت جامعه در برابر ناهنجاري هاي اجتماعي را به دنبال دارد
کد خبر: ۸۸۰۱۷۵۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ، زهرا برهانزهي معاون مديركل آْموزش و پرورش سيستان و بلوچستان امروز(12 دي) در جلسه هم انديشي مسئولين و مشاورين امور بانوان در زاهدان بيان داشت: معضل ناآگاهي مادران و دختران در مباحث آموزشي وجود دارد.
وي افزود: اگر چه عملكرد مسئولان نسبت به سيستان و بلوچستان مثبت است و نگاه اسلامي دولتمردان به استان غیر انكارناپذير و زحمات و نتايج قابل ستايش است اما در كنار اين موفقيت ها و بالندگي نقاط ضعف و آسيب هاي وجود دارد.
معاون آموزش ابتدايي مديركل آموزش و پرورش استان ادامه داد: هر لحظه ای كه به رشد، ارتقاء و اعتلا نزديك مي شويم ايران اسلامي را در عرصه هاي جهاني، ملي و منطقه اي خواهيم داشت.
برهانزهي گفت: در بحث ارتقاء و اعتلاي آموزشي، علمي، اقتصادي و مشاركت بانوان در امر توسعه تلاش و عنايتي را شما براي بانوان به عنوان نماينده ولي فقيه در استان داشته ايد كه اميدواريم استمرار پيدا كند.
وي افزود: در راستاي حمايت از هويت، حقوق و توانمندي زنان؛ زنان را به عنوان فرد اصل كه محوريت كانون خانواده را تحكيم مي بخشد، بپذيريم.

ارسال نظرات