خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:

حقوق های نجومی در مسیر مقابله با انقلاب اسلامی صرف می شوند

سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: اگر فتنه یا حادثه ای اتفاق بیفتد ثروت های نامشروع و از حرام بدست آمده در مسیر مقابله با دین خدا و انقلاب اسلامی صرف می شوند.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۱۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، گردهمایی مجمع بسیج  مداحان استان فارس با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه  9 دی سالروز پیوند امت و امام و پیروزی انقلاب اسلامی در یک مقطع حساس است، گفت: انقلاب اسلامی در طول حیات خودش حوادث گوناگونی را تجربه کرده اما شاید در میان تمام این حوادث هیچ کدام باری که برای نظام ایجاد کرد بیشتر از جریان کودتاگر فتنه 88 نبود.

وی با اشاره به تذکرات مکرر رهبر انقلاب پیرامون فتنه 88، گفت: در زمان فتنه اگر پیوند امت و امام نبود طبعا این حادثه می توانست برای نظام خسارت بار باشد، وزیرخارجه انگلستان در آن مقطع گفت کار نظام اسلامی تمام است وقتی پس از خاتمه یافتن قائله از او پرسیدند چطور کار تمام نشد به شوخی پاسخ داد به نظرم خدا هم ایرانی است، البته که او اشتباه می کند، ایرانیان خدایی می شوند و خدا هم با ایرانی هاست، پس از آن گفت علت اصلی پیروزی وجود رهبر قدرتمندی است که مردم را هدایت کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه اسلام در طول حیات خودش بیشترین ضربه را ازداخل و از سوی عناصری خورده که مدعی اسلام بودند، گفت: از فرصت ها برای تقویت دین خدا استفاده کنیم و بدانیم بهترین ارزیاب خود انسان است،  باور کنیم دشمن، دشمن است.

وی با بیان اینکه در سوره بقره  آمده است که دشمن به کمتر از کشتن شما یا انحراف از دین خدا راضی نمی شود، گفت: آن آدمی که ادعای دین می کند و نمی فهمد دشمن، دشمن است به خودش مربوط است، اما ما که پیروان ولایت و مدافعان اسلام هستیم باید بیشتر از دیگران بفهمیم.

سرهنگ پاسدار کوشکی افزود: آمریکایی ها قسم خورده اند که نظام جمهوری اسلامی نباید باشد، حالا اگر آدمی در کشور ما احساس می کند آمریکایی ها دوست هستند و می گوید مذاکره می کنیم به او می گوییم بیخود می کند و تصمیم گیری در این حوزه در اختیار او نیست، تا امام خامنه ای (مدظله العالی) شجاع حضور دارند این خواب های پریشان تعبیر نخواهند شد.

وی با بیان اینکه دو جبهه حق و باطل در عالم وجود دارد، گفت: هرکس خدا را یاری کند شکست نمی خورد و این قطعی است،  اگر دین خدا را یاری نکنید توانتان جای دیگر خرج می شود و اگر در جبهه مومنین نباشید حتما در جبهه باطل قرار می گیرید.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه نگرانی ها از چهره های خودی کم نیست، گفت: پس از حکومت امیرالمونین (علیه السلام) دشمنان اجازه ندادند حاکمیت دینی ایجاد شود اما خدا به امام خمینی (ره) عزت داد و انقلاب اسلامی پیروز شد، اینجا بودن من و شما ثمره ایثار شهدا و تلاش کسانی است که در فتنه 88 مقابل فتنه گران ایستادند.

وی با بیان اینکه فتنه جدید برای حاکمیت دینی " خنثی بودن کسانی است که مدعی دین هستند "، گفت: کسانی که حقوق نجومی می گیرند در زمان فتنه سردمداران فتنه گران هستند، اولین اثر مال حرام مقابله با دین خداست، اگر فتنه یا حادثه ای اتفاق بیفتد ثروت های نامشروع و از حرام بدست آمده در مسیر مقابله با دین خدا و انقلاب اسلامی صرف می شوند.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه در تاریخ اسلام با هفت گروه مواجه بوده ایم گفت: گروه اول وارستگان، جهادگران و شایستگان هستند که ویژگی های اصلی آنانکم هزینه، کم ادعا، پر فایده و حاضر بودن در همه صحنه هاست، در طول تاریخ هرگاه جمعیت این گروه زیاد شد اسلام اوج گرفت  و هر گاه کم شدند اسلام و ولی خدا دچار مسئله شدند.

وی با بیان اینکه در موضوع مقابله با دین خدا با شش گروه مواجه بوده ایم، گفت: گروه اول منافقین بودند، منافقین یعنی نفوذ گران و کودتاگران، مسئله و مشکل این گروهبا امتی است که به آن امت، عوام می گویند، اگر عوام بودن به معنای تبعیت محض از امام امت است ما به این عامی بود افتخار می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر ادامه داد: گروه دوم جَملیان هستند، ویژگی این گروه این است که خیلی مدعی اسلام هستند حتی از خویشاوندانشان هم برای مقابله با امامت مایه می گذارند، در طول انقلاب اسلامی بچه های حزب اللهی بارها این گروه را شکست داده اند.

وی افزود: گروه سوم نهروانیان و خوارج هستند،  امروز این نقش را سکولارها ایفا می کنند یعنی کسانی که دین را قبول دارند اما امام را قبول ندارند،پیشانی بسیاری از این ها پینه بسته بود اما امیرالمونین به شدت با این ها برخورد کرد.

سرهنگ پاسدار کوشکی خاطرنشان کرد: گروه چهارم " صاحبان ثروت و قدرت "  و گروه پنجم " بی تفاوت ها و گوشه نشین ها " هستند که به اسلام ضربه زدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر افزود: گروه دیگر خشکه مقدس بی حال است که صدها رکعت نماز می خواند اما جایی ردی از او پیدا نمی شود که از اسلام دفاع کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: گروه بعدی که به اسلام ضربه می زنند خودی های بی خاصیت هستند، شعار می دهند اما در موقع حادثه و عمل  باید بگردیم و پیدایشان کنیم از ثمرۀ جهاد بهره می بَرند اما موقع دفاع از خون شهدا حضور ندارند.

سرهنگ پاسدار کوشکی خطاب به جامعه مداحان استان فارس گفت: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز باید به شش نکته مهم توجه کنیم، نکته اول کیفیت بخشی به جامعه مومنین است که بدون ایمان ممکن نیست و ایمان هم از مسیر نماز اول وقت بدست می آید،  مدافعین اهل بیت (علیهم السلام) مهم ترین چیزی که دارند کیفیت ایمانی است.

وی خطاب به مداحان با بیان اینکه حرفتان را بزنید و مطالبه گری داشته باشید، گفت: نکته دوم فهم و بصیرت دینی و انقلابی و توجه و دنبال کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، پهنه جغرافیای انقلاب اسلامی به فرامرزها باز شده است، امروز ملت های مسلمان جهان در هر مسئله ای  نگاهشان به کلام رهبری است  و از جمهوری اسلامی ایران انتظار دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه جلوگیری از نفوذ نکته بسار مهمی است، گفت: خود آمریکایی به ایران نمی آیند بلکه پول می دهند و گروه سازی و آدم تراشی می کنند تا آدم های سکولار پُست های مدیریتی و منابع کشور را بدست گیرند و در نتیجه برای مومنین در مسیر سخت جهاد و دفاع از اسلام مشکل درست کنند.

وی افزود: نفوذ یعنی آدمی که شعار ولایت می دهد و از طرف دیگر مقابل ولایت قرار می گیرد، یعنی مدیریت دانشگاه را به عناصر ضد ولایت می دهند، یعنی اینکه عناصری که حقوق چند صد میلیونی می گیرند و می گویند این ها ذخایر نظام هستند، به این ها می گوییم ذخایر نظام شهدا هستند نه آدم های پُرخور و پر ادعا که دو تابعیتی هستند، نفوذ یعنی دل ما از گفتن و مقابله با این جریان ها بترسد.

سرهنگ پاسدار کوشکی ادامه داد: نکات مهم دیگر که باید مورد توجه مداحان قرار بگیرند " انسجام بخشی به جامعه مومنان و حزب الله و لزوم کار تشکیلاتی "، " راه اندازی هیئت های اندیشه ورز برای اثرگذاری بیشتر بر مومنین و غیرمومنین "، و " عمل جهادی بر اساس بصیرت " هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: صحنه اربعین در شیراز را ببینید مردم آماده اند و ما باید حرکت کنیم، شما می توانید بر مردم اثر بگذارید پس حرف انقلاب و شهدا را به مردم بگویید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها