رئیس کوره پزخانه های استان تهران :

کوره پزخانه های تهران آلایندگی ندارند/راهکار کاهش آلودگی هوا تعطیلی کارخانجات نیست

غلامرضا عباسی با گلایه از اینکه تعطیلی اجباری واحدهای تولیدی راهکار مناسب برای مبارزه با آلودگی هوا نیست، گفت: مسؤلین به جای این تصمیم‌ها تدبیر جدی را برای کمک به واحدهای تولیدی و رفع آلودگی هوا به کار بگیرند.
کد خبر: ۸۸۰۱۹۹۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا عباسی با اشاره به اینکه از 470 کوره‌پزخانه استان تهران امروز فقط 30 کوره پزخانه مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: طی روزهای اخیر کمیته اضطرار آلودگی هوا برای کاهش آلودگی تصمیم به تعطیلی کارخانجات آلاینده گرفته است که باید بگویم هنوز این موضوع با کوره پزخانه ها مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه کوره پزخانه‌ها از گاز استفاده کرده و فاقد آلایندگی هستند، افزود: امروز اکثر واحدهای تولیدی با مشکل روبه رو هستند که تعطیلی برخی از آنها به بهانه آلایندگی آسیب های جدی را به وجود خواهد آورد.

رئیس کوره پزخانه های استان تهران تصریح کرد: در گذشته به دلیل فعالیت گسترده کارخانجات افت فشار گاز به وجود آمده و تعدادی از تولیدکنندگان ملزم به استفاده از سوخت مازوت بودند اما امروز شرایط انقدر سخت شده که بیشتر واحدهای تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل بوده و به همین واسطه ما به افت فشار گاز روبه رو نیستیم.

عباسی با گلایه از اینکه تعطیلی اجباری واحدهای تولیدی راهکار مناسب برای مبارزه با آلودگی هوا نیست، گفت: مسؤلین به جای این تصمیم‌ها تدبیر جدی را برای کمک به واحدهای تولیدی و رفع آلودگی هوا به کار بگیرند.

ارسال نظرات