فرمانده پایگاه نیروی دریایی سپاه شهرستان سیریک

بیمارستان صحرایی سپاه به منظور ویزیت و درمان رایگان مردم سیریک برپا شد

فرمانده پایگاه نیروی دریایی سپاه شهرستان سیریک گفت: بیمارستان صحرایی شهدای مسلمین توسط بهداری نیروی دریایی سپاه به منظور ویزیت و درمان رایگان به مدت ۵ روز به مردم در مدرسه شفق طاهرویی شهر بندر سیریک برپا شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۴۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

سرهنگ پاسدار حمید ملائی فرمانده پایگاه نیروی دریائی سپاه شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان، اظهار کرد: این بیمارستان مجهز به بخش های اورژانس، تزریقات ، پانسمان ، بستری زنان و مردان، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، چشم پزشکی ،دندانپزشکی و داروخانه مجهز است که خدمات در قالب طرح مردم‌یاری توسط بهداری شهدای مسلمین شیراز به مردم بصورت رایگان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان صحرایی اکیپ از پزشکان متخصص شامل جراحی عمومی، بیهوشی، داخلی، ارتوپدی، گوش حلق و بینی، چشم، سونوگرافی، اطفال، طب اورژانس، قلب جهت ویزیت و درمان بیماران در دو نوبت صبح و عصر به مردم ارائه خدمات می دهند.

سرهنگ پاسدار ملائی بیان مرد: این بیمارستان صحرایی خدمات  بهداشت و درمان را به صورت رایگان به مدت ۵ روز صبح‌ها از ساعت۸ الی ۱۲ و عصرها از ساعت  ۱۵ الی ۱۹ به مردم شهرستان سیریک خدمات بهداشت و درمان ارائه می دهد.

فرمانده پایگاه نیروی دریایی سپاه شهرستان سیریک اضافه کرد:یکی از  اهداف مهم برپایی این بیمارستان ضمن کمک به مردم مناطق محرم و کمتر توسعه یافته ، خدمت به مردم در راستای اهداف نظام مقدس و  لبیک به  فرامین مقام  عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) و مردم یاری است.

شهرستان سیریک با جمعیت ۴۳ هزار نفری و سه شهر و ۷۵ روستا در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان قرار دار
ارسال نظرات