خبرهای داغ:

جلسه هم اندیشی امر به معروف و نهی از منکرمیداود

جلسه هم اندیشی شورای امر به معروف ونهی از منکر پایگاه شهید کردزنگنه و شهید علی هاشمی با حضور فرمانده حوزه میداوود برگزار شد
کد خبر: ۸۸۰۲۰۶۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
در راستایی بررسی  معظلات و مشکلات فرهنگی پایگاه های دهستان سرله از توابع بخش میداوود جلسه هم اندیشی شورای امر به معروف ونهی از منکر پایگاه شهید کردزنگنه و شهید علی هاشمی  برگزار گردید

اکبر ممبینی فرمانده حوزه امیرالمومنین(ع) با ذکر روایتی از امام رضا (ع) بیان کرد: اگر مردم در مقابل امر به معروف و نهی از منکر سکوت کنند دچار عذاب الهی میشوند. بر اساس نص قرآن کریم تسلط حاکمان ظالم، بی عدالتی ،هرج و مرج و شورش های اجتماعی از عواقب ترک این فریضه است.
اگر امروز یک ونیم میلیارد مسلمان با بزرگترین منابع انرژی و بیشترین نیروی انسانی بر روی زمین از عزت و جایگاه قابل قبولی برخوردار نیستند به خاطر این است که ما  از داشته های اصیل اسلامی خودمان استفاده نکرده ایم. چرا که محتوای دین اسلام چیزی جز عزت مندی و آقایی نیست.

 در ادامه این نشست اکبر ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین(ع) با بیان مشکلات پایگاه های تابعه اولین اقدام لازم را پیاده سازی طرحی متناسب با موقعیت و منطقه دانست.که عملی شدن این طرح با وجود بسیجیان و فرهنگیان منطقه محقق می گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها