اعلام زمان برگزاری انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد استان

ناظرکشوری انتخابات سازمان های مردم نهاد کهگیلویه وبویراحمد زمان برگزاری انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه وبویراحمد را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۵۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
مجید باقریان ناظرکشوری انتخابات سازمان های مردم نهاد استان در نخستین نشست انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان کهگیلویه وبویراحمد، زمان فراخوان انتخابات را 4 تا 14 دی ماه و  زمان برگزاری انتخابات را 20 تا 30 دی ماه اعلام کرد.
معاون فرهنگی و امور جوانان استان نیز در این جلسه هدف از برگزاری انتخابات سازمان های مردم نهاد را انتخاب نمایندگان سمن های جوانان در استان، تقویت هویت اسلامی- ایرانی، توسعه مشارکت اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن های جوانان، مشارکت در فرایند تصمیم سازی در حوزه های مربوط به جوانان و افزایش تاثیرگذاری سمن های جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی برشمرد.
 رحمت الله شاکری از افزایش سمن ها در استان در دو سال گذشته خبر داد و گفت: ملاک حضور سمن ها و تشکل های مردم نهاد در این انتخابات داشتن اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان کشور است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز حضور و مشارکت همه سمن ها و تشکل های مردم نهاد استان در برگزاری خوب و منظم این انتخابات را خواستار شد. 
وی از درج آیین نامه تشکیل و شیوه نامه برگزاری انتخابات در پورتال ورزش و جوانان استان خبر داد.
محمدتقی علوی ساماندهی امور جوانان و برگزاری این مجمع را یکی از مهمترین اهداف خود و دستگاه ورزش و جوانان عنوان کرد.
وی گفت: سازمان های مردم نهادی که اعتبارنامه آنان در وزارت ورزش و جوانان ثبت نشده در این انتخابات نمی توانند شرکت کنند. او از ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان خواست موضوع را پیگیری و برای رفع مشکلات سمن ها و تشکل های مردم نهاد مساعدت کنند.
ارسال نظرات