رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" هرگز اجازه دست درازی به دشمن نمی‌دهد

رئیس زاده با بیان اینکه بسیج هرگز اجازه دست درازی به دشمن نمی دهد، گفت: نیروهای مردمی بسیج ثابت نموده اند که در لحظات سخت و بحرانی در کنار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۳۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج، نقطه امید انقلاب اسلامی و نقطه یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب است، اظهار داشت: شاید یکی از صحنه های حضور بسیج در مقابله با جریان فتنه را باید در حماسه 9 دی جستجو کرد، در حماسه 9 دی هرچند بسیاری از مردم با علایق سیاسی مختلف حضور داشتند اما این حماسه رنگ و بویی بسیجی وار داشت و حضور بسیجیان نیز در این حماسه چشم گیر بود.
 
وی ادامه داد: در این روز مردم با شور و شعوری وصف ناپذیر به خیابان‌ها آمدند و تجلی وحدت مردم با ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خاطر نشان کرد: حماسه نهم دی ماه جلوه گاهی بود از غیرت و تعصب دینی که با شعور و بصیرت سیاسی گره خورده بود، در این روز همه آمدند تا بگویند «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند. » و البته باید گفت که بسیج همیشه اهل بصیرت بوده و هست و این اتفاق فقط مختص روز 9 دی نبوده و نیست.
 
رئیس زاده خاطر نشان کرد: نیروهای مردمی بسیج ثابت نموده اند که در لحظات سخت و بحرانی در کنار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند و هرگز اجازه دست درازی دشمنان را به کشور نمی دهند.
ارسال نظرات