مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

اعلام آمادگی استان زنجان برای اجرای هفته فرهنگ رضوی

استان زنجان آمادگی خود را برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در هفته فرهنگ رضوی اعلام می کند.
کد خبر: ۸۸۰۲۴۰۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هفته فرهنگی یکی از برنامه های بنیاد بین المللی امام رضا(علیه السلام) می باشد که در صورت آمادگی استان ها برنامه های فرهنگی و هنری به مدت یک هفته با محوریت امام رضا(علیه السلام) در استان مربوطه اجرا می شود.

ناصر مقدم با بیان اینکه نظارت بر این برنامه های از سوی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (علیه السلام) انجام می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ها با هدف تبلیغ و اشاعه بایسته‌های سبک زندگی اسلامی با محوریت سیره امام رضا (علیه السلام) و تعمیق و گسترش آموزه‌ها و معارف والای مکتب نورانی اهل بیت (علیه السلام) اجرا می شود.

این مقام مسوول زنده نگه ‌داشتن و بزرگداشت یاد و نام امام رضا (علیه السلام) در سال را از دیگر اهداف برنامه های هفته فرهنگ رضوی عنوان کرد و افزود: در همین راستا شب شعرهای رضوی، نمایشگاه های مختلف با محوریت امام رضا(علیه السلام) و دیگر برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه فراهم کردن زمینه‌های گسترش فرهنگ منور رضوی از دیگر اهداف برگزاری هفته‌ فرهنگ رضوی در استان خواهد بود، گفت: مذاکراتی با بنیاد بین المللی امام رضا(علیه السلام) در این رابطه شده است که در صورت تائید نهایی این هفته در استان اجرا می شود.

ارسال نظرات