خبرهای داغ:
شهردار تشان خبر داد:

نصب مخازن و پل فلزی و آسفالت در سطح شهر تشان آغاز شد

در راستای ارتقای حفظ محیط زیست و بهداشت عمومی ، جمع آوری مخازن زباله متحرک از سطح شهر صورت گرفته است و عملیات نصب سطل زباله پایه دار در شهر با فواصل معین جهت استفاده عموم در اختيار شهروندان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۲۵۳۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
لازم به ذکر است تاکنون تعداد 79 سطل زباله در سطح شهر نصب شده است و تعدادی دیگر از این مخازن در دست ساخت برای نصب در کوی کلگه زار و مسیری می باشد.

نصیریان شهردار تشان گفت: شهرونـــدان با رعایت بهداشت محیـــط شــــهری و حفـــظ نظافت عمـــومی علـــاوه بر اينکـــه موجـــب ايجاد پاکیزگی و شادابی در سطـــح شهر مي شوند خطر بــروز بيماريهـــا را در اثر پراکندگی زباله ها کاهـــش میدهـــد که انتــــظار ميرود شهــــروندان با رعايت فرهنگ شهرنشينـــي نسبـــت به قــــرار
دادن زبالــــه هاي خود در اين مخـــازن، شهــــرداري را در امورخدمات شهري ياري نمايند.

لازم به ذکر است نصب مخازن زباله را نیروی های خدمات شهری این شهرداری در خارج از زمان حمل پسماند ، تنظیفات و...انجام می دهند .

قیمت تمام شده ی ساخت و نصب هر مخزن طبق قیمت اخذ شده از شرکت های سازنده این مخازن 3/700/000 ریال می باشد که شهرداری با مدل سازی مخازن تولیدی شرکت ها در محوطه شهرداری به کمک پرسنل خود اقدام به ساخت و نصب با قیمت تمام شده 2/200/000 ریال نموده است که این کار ضمن انجام با کیفیت بالا باعث صرفه جویی به ازای هر مخزن 1500000 ریال شده است.

شهرداری تشان تلاش دارد با استفاده ازحداقل امکانات و پتانسیل های موجود بیشترین میزان خدمات را در ازای صرف کمترین هزینه به شهروندان گرامی ارائه دهد.
به منظور تسهیل در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان تعداد55 حلقه پل فلزی 4 متری در مناطق مختلف شهر نصب شده است لازم به ذکر است باتوجه به بازدیدها و بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان شهرداری و با توجه نیازسنجی در مناطق این عملیات ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است پل های فلزی نصب شده سطح شهر در کارگاه شهرداری ساخته می شوند و قیمت تمام شده ی ساخت و نصب هر پل 4 متری 8900000 ریال می باشد در حالی که مطابق با آنالیز قیمت روز ساخت و نصب هر پل فلزی 4 متری 12000000 ریال می باشد . بنابراین عملیات نصب پل توسط نیروهای خدمات شهری با بالاترین کیفیت وصرفه جویی به ازای هر پل و به مبلغ 3100000 ریال شده است
وی ادامه داد: اجرای عملیات آسفالت خیابان مرکزی کوی تل کهنه شهرتشان در دستورکارشهرداری قرارگرفت.
نصیریان گفت:آسفالت خیابان مرکزی تل کهنه که یکی از اصلی ترین و پرتقاضا ترین راههای ارتباطی با استان کهگلویه و بویر احمد می باشد با هدف ایمنی در تردد  ودروها،تغییردرسیماو منظرشهری و افزایش رفاه و رضایت شهروندان در دستور کار این شهرداری قرارگرفته است و در آینده ی نزدیک به مرحله اجرا خواهد آمد
ارسال نظرات
پر بیننده ها