مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد:

یادواره شهدای اطلاعات استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۷۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان، عیسی اندرخور صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام و ملت ایران در منطقه و جهان مرهون ایثارگری‌ها و خون هزاران شهیدی است که این ملت نثار دین و قرآن و راه سرخ حسینی کرده است.

اندرخور با تاکید بر اینکه شهدای ایران اسلامی به جوانان ما یاد داده‌اند که چگونه محکم و با صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، ادامه داد: بر دوست و دشمن پوشیده نیست پرچمی که شهدا بر قله‌های عزت و سربلندی نظام برافراشته‌اند در سراسر قله‌های جهان به اهتزاز در آمده است.

وی تاکید کرد: عزت، افتخار، سربلندی و اقتداری که ملت ايران اسلامي بدست آورده چیزی نیست که به راحتی بدست آمده باشد و به راحتی از دست داد بلکه ادامه این راه الهی در گرو ادامه دادن و پایدار ماندن در راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و در حال حاضر شهدای مدافع حرم است.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه اطاعت و تبعیت مطلق از ولایت فقیه را یکی از وصیت‌ها و سفارشات مهم شهدا برشمرد و گفت: اگر بخواهیم ذره‌ای در ادامه راه شهدا سستی داشته باشیم شکی نداریم که ذلیل و خوار خواهیم شد.

اندرخور از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان ساعت 8:30 در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز خبر داد و افزود: این یادواره 16 دی‌ماه و با حضور خانواده 210 شهید این سه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 175 شهید متعلق به فارس و 16 شهید نیز متعلق به استان هرمزگان است، اظهار داشت: از این 210 شهید 21 شهید آن متعلق به استان بوشهر است.

اندرخور با اشاره به اینکه شهید شاخص اطلاعات در سپاه از بوشهر است، یادآور شد: شهید غلامرضا جوان از شهدای اطلاعات در هشت سال دفاع مقدس بوده که امسال به عنوان شهید شاخص اطلاعات معرفی شد.

ارسال نظرات