مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ البرز؛

ساوجبلاغ در پروژه مهر 95 رتبه اول منطقه ای را در کشور کسب کرد

عیسی بابالو گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در اجرای پروژه مهر 95 درکشور رتبه اول منطقه ای (شهرستانی) را کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۸۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج، عیسی بابالو مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ البرز گفت: کسب این عنوان با توجه به بررسی بازرسان وزارت آموزش و پرورش در مراحل اجرای پروژه مهر 95 حاصل شده است.
 
ساوجبلاغ در پروژه مهر 95 رتبه اول منطقه ای را در کشور کسب کرد 
 
وی اظهار کرد: تمام اقدامات این طرح مهم از زمان برگزاری اولین نشست پروژه مهر 95 تا پایان تلاش مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان را در اجرای دقیق و درست پروژه مهر در تمام زمینه ها را در پی داشته است.

وی بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین محور پروژه مهر 95 بود که با کمک همه معاونان کارشناسان مقاطع تحصیلی به نحو ی شایسته انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ از ثبت نام دانش آموزان و کلاس بندی آنها را از دیگر محورهای شاخص پروژه مهر95 برشمرد و خاطرنشان شد: در این بخش نیز با تدبیر کارشناسان ذیربط همه اقدامات طبق برنامه به سر انجام رسید.

بابالو ضمن قدردانی از سختکوشی همه مدیران مدارس در اجرای پروژه مهر 95 در این شهرستان یاد آور شد: همه مدیران با رویکردی بسیجی پای کار ایستادند و در پروژه مهر 95 در بخش بازگشایی و ساماندهی مدارس سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: با تلاش مدیران مدارس و مشارکت مسئولان شهرستان اقدامات کمی و کیفی مناسب در بخش ثبت نام ، کلاس بندی دانش آموزان، زیبا سازی و بهسازی فضا ی مدارس ...) به صورت 100 درصدی انجام داد.

وی در پایان از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان، شهرداران،دهیاران، شوای اسلامی شهر و روستا، مدیران مدارس و همه کارشناسان و اعضای ستاد پروژه مهر 95 و دبیران کارگروهها) در اجرای موفقیت آمیز این طرح قدر دانی کرد.

گفتنی است، آموزش و پرورش ساوجبلاغ 48 هزار دانش آموز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها