فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان نیر:

کاهش 5 درصدی کل جرائم در استان اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: با همت و تلاش ماموران نیروی انتظامی و ضریب اعتماد مردم به پلیس، کل جرائم استان اردبیل 5 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۸۰۳۰۰۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، مراسم تودیع ومعارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر با حضور سردار عبدی فرمانده انتظامی استان اردبیل، مسئولان شهرستان نیر و خانواده معظم شهدا و ایثارگران درمحل فرهنگسرای الغدیر نیر برگزار شد.

در این مراسم سردار عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از کاهش 5 درصدی کل جرائم در سطح استان خبر داد و گفت: با همت و تلاش ماموران نیروی انتظامی و ضریب اعتماد مردم به پلیس وهمکاری مردم با این نیروی خدمت گذار کل جرائم استان اردبیل 5 درصد کاهش یافته است.

سردار عبدی در ادامه گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان امسال 10 درصد سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و 95 درصد جرائم در فضای مجازی با تلاش ماموران پلیس فتا کشف شده است.

وی در ادامه گفت: در کشف مواد مخدر 3 درصد رشد داشتیم.

سردار عبدی همچنین به کنترل تصادفات فوتی در استان هم اشاره کرد و گفت: طی ماه گذشته در بحث کنترل تصادفات فوتی در استان اردبیل 3 درصد کاهش تلفات داشتیم که هدف گذاری ما 10 درصد است که تلاش میکنیم تا پایان سال به این رقم دست یابیم.

در این مراسم احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به تلاش ماموران نیروی انتظامی در بحث امنیت در شهرستان گفت: شهرستان نیر یکی از شهرستان های امن و جدی در بحث مقابله با کالای قاچاق و مواد مخدر است واین درسایه تلاش ماموران نیروی انتظامی محقق شده است.

در ادامه حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر هم با بیان این مطلب که امنیت یک نعمت الهی است گفت: در قرآن بارها به مسئله امنیت تاکید شده و ما باید قدردان این امنیت در کشورمان باشیم.

حجت الاسلام مقدسی در ادامه به راهکارهای ایجاد امنیت اشاره کردوگفت: توجه به عبادت ویاد پروردگار، داشتن ایمان، اعتقاد و باوردینی، نماز و اجرای حدود الهی ازجمله راهکارهای ایجاد امنیت می باشد که به برکت خون شهدا و بصیرت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب و تلاش ماموران نیروی انتظامی وسایر ارگانها این امنیت در کشورما برقرار است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ کیوان زرین کلاه فرمانده نیروی انتظامی سابق شهرستان تجلیل و سرهنگ 2عادل منیر بعنوان فرمانده نیروی انتظامی جدید شهرستان نیر معرفی شد.

در این مراسم همچنین از ده نفر از تلاشگران نیروی انتظامی شهرستان نیر در کشف و ضبط کالای قاچاق تجلیل شد.

ارسال نظرات