در جلسه ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت مردمی چالوس عنوان شد:

کمک به جبهه مردمی مقاومت وظیفه هر مسلمان است

امام جمعه چالوس تشکیل ستاد پشتیبانی جبهه مردمی مقاومت اسلامی شهرستان را کمک به جبهه مقاومت و از وظایف شرعی هر مسلمان دانست .
کد خبر: ۸۸۰۳۲۳۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه ستاد پشتیبانی از جبههمقاومت اسلامی در سپاه ناحیه چالوس با حضور امام جمعه شهرستان چالوس حجه الاسلام والمسلمین راشدی و امام جمعه مرزن آباد حجه الاسلام والمسلمین علیخانیو مسئولین شهرستانی و فرماندهان حوزه های مقاومت تابعه و فرماندهی سپاه چالوس سرهنگ جابر عسکری و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چالوس حجه الاسلام والمسلمین سید میثم نبوی برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست امام جمعه شهرستان حجه الاسلام راشدی و دبیری فرمانده سپاه ناحیه سرهنگ عسکری برگزار شد، با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی و جذب کمک های همه جانبه مردمی مردم مسلمان و شهید پرور شهرستان علیه جبهه استکبار و تقویت هرچهبیشتر مادی و معنوی جبهه مقاومت اسلامی ادامه یافت.

در این جلسه اعضای حاضر پس از اظهارنظر پیشنهادات و انتقادات به بحث و گفتگودر مورد این موضوع پرداختند و امام جمعه شهرستان نیز به جمع بندی نهایی پرداخت و کمک به جبهه مقاومت را از وظایف شرعی هر مسلمانی دانست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها