محسن اسلام زاده در گفتگو با «بسیج»:

حضور فیلم سازان جوان در جشنواره عمار باعث دلگرمی است

کارگردان جشنواره عمار گفت: جشنواره عمار خدا را شکر سال موفقی را پشت سر می گذارد حضور فیلم سازها و جوان ها باعث دل گرمی است و فیلم های خوبی هم داریم که موجب خوشحالی است که چنین فیلم های خوبی تولید می شود.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۵۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
محسن اسلام زاده کارگردان جشنواره عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: من امسال با سه اثر در جشنواره شرکت کردم یک برنامه تلویزیونی وطن دار که در مورد مهاجرین محترم افغانستانی است و وطن دار موفق شد در مراسم افتتاحیه دیپلم افتخار برنامه های تلویزیونی را دریافت کند.

وی ادامه داد: با دو مستند" شیخ صباح" و "پهلوان تلگرد" در جشنواره در بخش مستند حضور دارم که شیخ صباح در مورد مبارزات اهل سنت عراق با داعش است، پهلوان تلگرد هم داستان یک پیرمرد نود ساله مشهدی است که ایشان در مناطق پایین شهر مشهد در منطقه تلگرد نانوایی دارد و فرزند شهید قیام گوهر شاد و پدرشان شهید دفاع مقد س هستند و قهرمان و رکورد دار رشته تک پرس دنیا هم هستند.

کارگردان جشنواره عمار تصریح کرد: جشنواره عمار خدا را شکر سال موفقی را پشت سر می گذارد حضور فیلم سازها و جوان ها باعث دل گرمی است و فیلم های خوبی هم داریم که موجب خوشحالی است که چنین فیلم های خوبی تولید می شود.

اسلام زاده اظهار داشت: برای جذب مخاطب بیشتر باید دست به اقدامات ابتکاری بزنیم. ما الان ماهی یک جشنواره در کشورمان داریم ولی مخاطب خیلی سخت پسند تر شده و رقابت بالا رفته مثلا دیشب که فیلم شیخ صباح پخش می شد با اطلاع رسانی به کانون دانشجویان عراقی مخاطب خیلی خوب و سر زنده ای به سالن آمده بود و پخش خیلی موفقی بود بخش بین الملل جشنواره اطلاع رسانی کرده بود که جای تشکر دارد.

ارسال نظرات