خبرهای داغ:

نشست مشورتی حوزه های مقاومت بسیج ارومیه

کد خبر: ۸۸۰۳۳۴۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
نشست مشورتی رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج سپاه ارومیه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سپاه نیوز آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن عرض خیرمقدم خدمت حجت الاسلام سرایی و رابطین نمایندگی ولی فقیه گزارشی اجمالی ارائه داد و گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه های مقاومت خواهر و برادر رابطین نمایندگی که خود روحانی می باشند حضور دارند و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در تمامی زمینه ها از دفتر نمایندگی ولی فقیه پشتیبانی به خصوصی داشته اند و همچنین از سفرهای زیارتی برای رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج ارومیه در آینده نزدیک خبر داد.

و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه حجت الاسلام ابراهیمی و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها گفت: وضعیت جمهوری اسلامی و منطقه بسیار پیچیده است مسائل داخلی و خارجی کاملا مشخص است امروزه روحانیت نقشی که می خواهد داشته باشد باید نقشی زینب گونه باشد و اگر غیر این باشد دچار مشکل می شود یعنی حوزه روحانیت به طور کلی دچار مشکل می شود.

وی با اشاره به نقش روحانیت در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: زمانی که به تلاش های امام بزرگوار می نگریم می بینیم ایشان چنان کوبنده و طوفنده با تمام وجود در راه خدا و اهل بیت قرار دادند که خداهم نام ایشان را آوازه عالم کرد شاه ملعون در آن زمان دستور داد که نگذارید حتی یک عکس از روح الله در کشور باقی بماند در حالی که اکنون حتی شهر های

کشور عراق نیز مملو از عکس ها و پوسترهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء افزود: با اراده خدا انقلاب ما در دنیا شناخته شد ولی در پیروزی این انقلاب نقش هایی وجود داشت مانند کسانی که در راه پیروزی انقلاب اسلامی جان هایشان را فدا کردند این روزها سالگرد عملیات بزرگ والفجر چهار می باشد، عملیاتی که ۱۷۵سرباز از جان گذشته ایران اسلامی در سرمای شدید و سوزناک جنوب وارد آب یخبندان شدند و از جان های خود برای حفظ آرمانشان گذشتند امروز رسالت روحانیت رسالت سنگینی است همانگونه که یک هفته پیش آیت الله سیستانی فرمودند:اگربه نظام جمهوری اسلامی آسیبی برسد دیگر تشیعی وجود نخواهد داشت.

وی خاطر نشان شد: اما اکنون پیام رسان کیست؟ و رسالت بر عهده کیست؟ مگر ما نمی گوییم سرباز ولایت هستیم سرباز یعنی تسلیم محض. ولی آیا تاکنون برای جهاد اکبر اقدامی انجام شده است؟ مسئله نفوذ که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند آیا به درستی تبیین شده است؟ نخیر ،جای بسی تاسف است روحانیت باید در جا و مکان خود تبیین و انجام شود تا کارساز باشد.

حجت الاسلام سرایی افزود: نه دی یک مسئله جدای از مسئله دهه فجر است چرا این دو بحث با یکدیگر تلفیق می شوند؟ تقابل نظام با ملت بسیار مهم است دشمن ده سال بر روی ملت کار کرده است اوباما در سخنرانی خود بعد از برجام گفت ما ملت ایران را تحریم کردیم اثر نکرد سال ها ملت ایران را از گزینه های حمله نظامی ترساندیم باز اثر نکرد ملت ایران ملتی با نفوذ سخت هستند. ارزش ۹دی در تجلی اراده الهی و حضور مردم مطرح است اگر مردم نبودند نمی شد انقلاب را در مقابل فتنه حفظ کرد اگر مردم نبودند دشمن با فتنه ۸۸ کشور را کن فیکون می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی در ادامه اظهار داشت: دشمن با ضربات محکم و سنگین انقلاب را متهم و واژه تقلب یا خیانت در آرا را برای تفرقه در کشور ما راه انداخت و پایتخت را به چالش کشید ما باید از تمانی اتفاقات درس بگیریم و همانگونه که حضرت آقا فرموده اند اگر در یک جنگ قطب نما نداشته باشید و دشمن را نشناسید در تله او گرفتار می شوید قطب نما همان بصیرت است که با کلمه روحانیت جلوه می گیرد و متاسفانه کلمه بصیرت اکنون طنز شده است حضرت آقا می گویند وقتی من کلمه بصیرت و روشنی را بیان می کنم انگار طنز بیان می کنم باید در مقابله با دشمن و حربه های او روشن باشیم و با بصیرت تا او نتواند در ما اثری بگذارد.

ارسال نظرات