نخبه مبنابی دانشجوی دانشگاه کمبریج لندن:

با مدرک فوق تخصص جراحی قلب از لندن به هرمزگان برخواهم گشت

حسن محمدی نخبه مینابی تحت پوشش کمیته امداد میناب موفق به دریافت رتبه دوم آزمون بورسیه تحصیل در رشته جراحی قلب دانشگاه کمبریج لندن شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۶۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حسن محمدی دارنده رتبه  دوم  آزمون  بورسیه تحصیل در رشته جراحی قلب دانشگاه کمبریج لندن در گفتگوی اختصاصی با میناب جنوب گفت: مهمتیرین هدف بنده از انتخاب این رشته دانشگاهی ریشه کن کردن بیماری های قلبی عروقی از بین مردم شریف استان هرمزگان بوده است.

این دانشجوی دانشگاه کمبریج لندن افزود: با کسب رتبه ۹۳۸ در کنکور سال ۹۳ موفق به دریافت رشته تحصیلی دندانپزشکی دانشگاه شیراز شدم که با شرکت در کسب بورسیه دانشگاهی با دعای خیر خانواده ام توانستم  با کسب رتبه دوم  جواز تحصیل در دانشگاه کمبریج لندن در رشته جراحی قلب کسب کنم.

محمدی ضمن تقدیر از حمایت های مسئولان شهرستانی اداره کمیته امداد میناب خاطر نشان کرد: به محض دریافت مدرک فوق تخصص رشته جراحی قلب به هرمزگان خواهم آمد و برای درمان این بیماری به مردم هرمزگان خدمت می کنم

وی که تا کنون برای ماندن در استان شیراز هم پیشنهادهایی داشته است گفت: خودم یک هرمزگانی هستم و برای مداوا و خدمت کردن به مردم این استان لحظه شماری می کنم و با دریافت مدرک فوق تخصص جراحی قلب به هرمزگان برخواهم گشت.

حسن محمدی نخبه مینابی دانشجوی رشته جراحی قلب ابتدا در مهر ماه سال ۱۳۷۳ در یک خانواده مذهبی در یک روستای فقیر نشین روستای تلنگ شهرستان میناب پا به عرصه وجود نهاد.

وی دوره ی ابتدایی و راهنمایی خود را در آموزشگاه شهیدعوض پور روستای تلنگ سراتک گذراند و پایه اول ودوم درمقطع دبیرستان را در دبیرستان دانش کریان مشغول به تحصیل شد.

محمدی یکی از معدود دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد میناب بود که توانست در دوره ی دبیرستان در رشته های قرآنی ونهج البلاغه دارای رتبه اول استانی را در کارنامه موفقیت های خود به ثبت برساند.

محمدی برای ادامه تحصیل به شهرستان میناب مهاجرت کرد و به جهت نداشتن توان مالی درخوابگاه مجتمع امام علی (ع)کمیته امدادمیناب سکنی گزید واز حمایت های این نهاد بهره مندگردید.

این نخبه مینابی در یک خانواده هشت نفری که اغلب از راه کشاورزی امرار معاش می گذرانند زندگی می کند و یک از اعضای خانواده این نخبه در رشته زبان خارجه  در دانشگاه پیام نور میناب مشغوب به تحصیل است و نفر دیگر دارای مدرک کارشناسی اقتصاد می باشد.

بعدازپایان تحصیلات متوسطه درکنکورسراسری سال ۹۳شرکت و موفق به دریافت رتبه ۹۳۸در رشته دندانپزشکی دانشگاه شیرازشد ،حسن محمدی بواسطه هوش سرشارعلمی در آزمون بورسیه خارج کشور شرکت نمود و با رتبه  دوم آزمون بورسیه دانشگاهی دررشته جراحی قلب دانشگاه کمبریج لندن پذیرفته شد.
ارسال نظرات