مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی لرستان :

محصولات را در بازار های بین الملی به فروش برسانیم

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی لرستان گفت: اگر بخواهیم محصولات را در بازار های بین الملی به فروش برسانیم و با کشورهای روسی زبان قرداد ببندیم باید فعالین عرصه کسب ،کار و تجارت اصول ارائه محصولات تولیدی به بازارها را فراگیرند.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۳۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

سرگرد ارسلان صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: کارگاره آموزشی یک روزه صادرات و توسعه پایدار به منظور آموزش نحوه صادرات به کشور های روسی زبان در اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن ،کشاورزی لرستان برگزار شده است .

وی افزود: مدرس این کلاس اساتید کشوری هستند که در حوزه صادرات کار کردند و اطلاعات کامل را ارائه می دهند

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی لرستان هدف ازبرگزاری این کارگاره را ترغیب و تشویق تولید کنندگان جهت ورود به بحث صادارات عنوان کرد و گفت : یکی از عمده ترین مشکلات سر راه تولید کنندگان صنعتی و کشاورزی فقدان بازارو نداشتن بازار فروش است .

صادقی ضمن اشاره به اینکه زمانی مشکل فروش حل شود عمده مشکلات حل می شود خاطر نشان کرد : با وجود اینکه با کشور های همسایه ارتباط خوبی داریم آنها خواهان محصولات ما هستند ، زیرا به لحاظ کیفی و دسته بندی روی محصولات کار می کنیم.

وی با تاکید براین که در این کارگاره فعالین عرصه کسب ،کار و تجارت آموزش داده می شوند تصریح کرد : اگر بخواهیم محصولات را در بازار های بین الملی به فروش برسانیم و با کشورهای روسی زبان قرداد ببندیم باید فعالین عرصه کسب ،کار و تجارت اصول ارائه محصولات تولیدی و اینکه چه استاندارهایی را باید رعایت کنند و چه محصولاتی را به فروش برسانند را به خوبی فراگیرند تا در این عرصه بتوانند موفق باشند .

 انتهای خبر/ز
 
ارسال نظرات