خبرهای داغ:
حجت الاسلام فیضی زاده:

دانشجویان بصیر و انقلابی باید در دانشگاه‌ها تقویت شوند‎

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در نشست بصیرتی حوزه دانشجویی این شهر، گفت: دانشجویان بصیر و انقلابی باید در دانشگاه‌ها تقویت شوند.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۱۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: تغذیه فکری و تعمیق بصیرت و استکبارستیزی مهم‌ترین شاخصه دانشجویان بسیجی است که باید با تحصیل و تبییندر مسیر جهاد کبیر گام بردارند.
وی مطالبه گری، انصاف، شجاعت ، جسارت و روحیه آزاداندیشی را از دیگر خصوصیات یک دانشجو برشمرد و اظهار کرد: دانشجو باید با ایمان، تفکرانقلابی و ولایی، جرات، شجاعت و نترس باشد تا بتواند خواسته خود و مردم را به عنوان یک شهروند از مسئولان و مدیران جامعه مطالبه کند .
حجه الاسلام فیضی زاده در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد :دانشجويان بايد چشم بصيرت و دشمن شناسي خود را تقویت کرده و باتبعیت محض از ولی امرمسلمین جهان و استفاده از رهنمود هاي امام خامنه ای(مدظله العالی) در مقابل نظام سلطه و استکبار جهاني ايستادگي کنند.
وی با قدردانی از فعالیتهای اردوی جهادی دفتر بسیج دانشجویی مراغه، بیان داشت: هدف اردوهای جهادی، خدمت رسانی به مردم است که شامل کارهای عمرانی، فرهنگی،‌ مذهبی، ورزشی و ... بوده و بسیج دانشجویی مراغه بسیار خوب عمل کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه، تلاش و نقش آفرینی بسیج دانشجویی در محرومیت زدایی جامعه را در کنار تحصیل ستودنی خواند و تاکید کرد: دانشجویان بسیجی باید با روحیه جهادی در کلاس های درس حضور داشته باشند تا از افراد نفوذی و دست نشانده استکبار عقب نمانند.
حجت الاسلام فیضی زادهدر خاتمه سخنان خود از شورای دفتر دانشجویی خواست: تا با همه توان و امکانات، ماموریت های اصلی خود را همچنان بیشتر از گذشته ادامه داده و خودشان را از نظر ایمان،تقوا و بصیرت در کنار فعالیت های اداری تقویت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها