امام جمعه بروجرد

طالبه رهبری ومردم از دستگاه قضا برخورد قاطع و محکم با تخلفات ومفاسد اقتصادی است

امام جمعه بروجردگفت: مطالبه رهبری ومردم از دستگاه قضا برخورد قاطع و محکم با تخلفات ومفاسد اقتصادی است قوه قضاییه باید با قدرت، قوت وعدالت با دزدان بیت المال، مفسدان بدون ملاحظه ووابستگی جناحی برخورد و به رسالت خود عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۸۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛حجت اسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نمازجمعه بروجرد گفت: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف  در کشور هستند تا در کناراین توطئه اهداف خود را دنبال کرده که  با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و وبصیرت  مردم به این توفیق دست نخواهند یافت.

وی افزود: نباید اختلاف میان مسئولان قوا و دولتمردان در بین مردم جامعه مطرح شود و رهبرمعظم انقلاب هشداردادند که اختلاف دیدگاه اشکال ندارد ولی این مهم به مقام عمل نرسد زیرا دشمنان از آن سو ءاستفاده خواهند کرد.

ترابی ادامه داد: اعتراف ضد انقلابیون خارج نشین واستعمارپیرانگلیس تهاجم به قوه قضاییه حرکتی برنامه ریزی شده برای انتخابات آینده وناکارآمد جلوه دادن این قوه در جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: مطالبه رهبری ومردم از دستگاه قضا برخورد قاطع و محکم با تخلفات ومفاسد اقتصادی است قوه قضاییه باید با قدرت، قوت وعدالت با دزدان بیت المال، مفسدان بدون ملاحظه ووابستگی جناحی برخورد و به رسالت خود عمل کنند.

خطیب نمازجمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حملات تروریستی در ترکیه افزود: اردوغان پاداش خوش خدمتی خود به تروریست ها را درعمق خاک خود دریافت می کند و اکنون نیز با تمام قدرت از تروریست ها حمایت می کند.

حجت السلام والمسلمین ترابی ادامه داد: اگر مردم ترکیه بخواهند عامران و پشتیبانان داعش را به خاطر ایجاد ناامنی و حملات تروریستی پای میز محاکمه بکشانند باید به سمتی بروند که ترکیه را کانون حمایت از تروریست ها خارج نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) اضافه کرد: حضرت معصومه محدثه است مانند حضرت فاطمه و زینب کبری (ع) و دارای زیارت نامه از معصومین است و فضایل اخلاقی ایشان موجب شد تا بعد از امام رضا(ع) از بین فرزندان امام کاظم ایشان از جایگاه و کرامت ویژه ای برخوردار می باشد.


ارسال نظرات