تکریم خانواده های معظم شهدا از وظایف مسئولان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را جزو وظایف مسوولان دانست و گفت: این خانواده ها نمونه ایثار و مقاومت در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۵۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایرنا، ابوذر مهدی نخعی پنجشنبه به اتفاق مدیر بنیاد شهید این شهرستان دردیداربا خانواده معظم شهید جمشید کمالپور اظهارداشت: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری های خود در دفاع از ایران اسلامی حماسه آفریدند و امروز وظیفه ما این است که با سرکشی از این خانواده ها این عزیزان را مورد تکریم قرار دهیم.
وی افزود: امروز باید تفکر و نگرش تکریم شهدا و خانواده معظم به صورت فرهنگ عمومی درآید و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به فرهنگ شهادت، خانواده معظم شهدا به عنوان الگوهای صبر و مقاومت به نسل جوان جامعه معرفی شوند.
وی گفت: در زمانی که نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید همه جانبه استکبار و ایادی آن قرار گرفته بود خانواده معظم شهدا با ایستادگی و مقاومت باعث دلگرمی رزمندگان اسلام می شدند که ایثار و از خود گذشتگی آنها، مسئولیت ما را در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین تر می کند .
میناب 246 شهید تقدیم انقلاب کرده که دو شهید آن مربوطه به دوران انقلاب می باشند، همچنین این شهرستان 382 جانباز و 74 آزاده وبیش از سه هزار رزمنده دارد .
میناب در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .
ارسال نظرات