امام جمعه خلخال ؛

هزینه زیادی در برجام متحمل شدیم ولی نتیجه ای حاصل نشده است

امام جمعه خلخال گفت: هزینه زیادی در برجام متحمل شدیم ولی نتیجه ای حاصل نشده است
کد خبر: ۸۸۰۳۸۹۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام امیر رشبتری خطیب نماز جمعه خلخال در سخنانی با اشاره به هزینه های زیاد صرف شده در برجام گفت: متاسفانه حاصلی از برجام عاید ملت ایران نشده است.

رشتبری با اشاره به سفر استاندار معزز به شهرستان خلخال و بررسی مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی گفت: مصوبات و قول های داده شده مسئولین حاضر در این جمع با جدیت پیگیری خواهد شد و انتظار می رود مشکلات شهرستان خلخال با عمل به قول مسئولین کاهش یابد.

رشبتری سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی را یادآور و سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) را به همگان تسلیت گفت.

وی به وضعیت آشفته ترکیه اشاره وگفت: کشوری که خود پرورنده داعش و حمایت از او بود به دست همین داعش گرفتار شده و البته ما بدخواه همسایگان نیستم .

رشبتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برجام نیز گفت: بارها تذکرات لازم به مسئولین در خصوص بی اعتمادی ملت ایران به امریکا داده شد ولی باز هم یک عده درس نگرفته و با مشاهده اعمال ننگین استعمار پیر و استکبار جهانی باز چشم به دست استکبار دارند.

وی اختلاف قوا در شرایط کنونی را مناسب ندانست و گفت: مسئولین قوا باید به آرامش مردم فکر کنند و نباید با مطرح نمودن اختلاف سلیقه ها در مجامع عمومی بستری برای فرصت سو استفاده دشمن بنا کنند .

ارسال نظرات