امام جمعه اصلاندوز:

امتیاز بندرخشک حق مسلم مردم اصلاندوز مغان است

امام جمعه اصلاندوز گفت:امتیاز بندرخشک و همچنین راه آهن به دلیل سهل الوصول بودن منطقه حق مسلم مردم اصلاندوز است.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۰۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به دیدار نخبگان و دانشجویان بسیجی مدال آور دانشگاه شریف با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت:مدال آوران علمی دانشگاه صنعنی شریف در این دیدار مدال های کسب شده در مسابقات و المپیادهای کشوری و جهانی را به رهبر معظم انقلاب اهدا کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مطالب مطرح شده از جانب نخبگان علمی را مطالب پخته،صحیح،دقیق و منطبق با آرمان ها خواندند افزود:معظم له در این دیدار فرمودند:جوانان باید شکرگذار نعمت نخبگی و ظرفیت ها و استعدادهای بالای خود باشند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به پیروزی مقاومت در سوریه خاطرنشان کرد:با آزادی شهر حلب می توان گفت استعمار شکست خورد ولی جنایات وهابیت و داعش همچنان پابرجاست.

حجت الاسلام اسدزاده افزود:کشورهای اسلامی باید مواظب باشند تا دشمنان آنها را دچار مشکل نکنند.

وی افزود:الحمدالله ترکیه دیروز با چرخش 180 درجه ای به راست متوجه شد که آمریکا آتش بیار معرکه است. ترکیه ای که روزی برای آمریکا پایگاه نظامی می داد تا به سوریه حمله کند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به اجرای توطئه کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی گفت:ارمغانی که رضاخان از آتاتورک و ترکیه برای ایران آورد کشف حجاب و بی حجاب کردن زنان و دختران بود. کشوری که اصالت دینی و اسلامی هست می خواست حجاب برداشته شود.

وی به عوامل بدحجابی در جامعه اشاره کرد و گفت:خودنمایی و جلب توجه دیگران،چشم هم چشمی،شبکه های مجازی،تهاجم فرهنگی و ضعف حیا از جمله عوامل بدحجابی است.

حجت الاسلام اسدزاده محافظت انسان در برابر عوامل طبیعی،حافظ امنیت انسان ،نماد جامعه پذیری انسان،پوشاندن عیب،نمادی از جهان بینی انسان ،عفاف و پاکدامنی،زبان ارتباطی جامعه و هویت و شخصیت انسان را از کارکرد های لباس دانست.

وی با اشاره به رواج مدگرایی در جامعه ،تنوع طلبی و لباسهای کزایی و برتری جویی را از آثار مدگرایی در جامعه عنوان کرد.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسن عسگری(ع) به شمه ای از زندگی و شخصیت آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست از سیره و روش ائمه اطهار(ع) الگوبرداری کنند.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به ایجاد شائبه در محافل خبری مبنی بر مطرح کردن بندرخشک پارس آباد بجای بندر خشک اصلاندوز از سوی مسئولان گفت:امتیاز بندرخشک و همچنین راه آهن به دلیل سهل الوصول بودن منطقه حق مسلم مردم اصلاندوز مغان است.

وی از خدابخش استاندار اردبیل خواست در مورد موضوع بندر خشک، مردم منطقه را از این شبهات و مساله آگاه سازند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان از برگزاری یادواره شهدای 6 ماهه دوم سال95 اصلاندوز خبر داد و گفت:این یادواره روز دوشنبه ساعت 10 صبح در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود لذا انتظار می رود مردم با حضور پرشکوه در این مجلس معنوی یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی را زنده نگهدارند.

به گزارش ارس تبار، حجت الاسلام اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پارس اباد در نماز جمعه این هفته اصلاندوز حضور داشت.

ارسال نظرات