استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»:

هنجارشکنی برنامه «آبان» خلاف قانون است

احمدرضا بسیج گفت: به خاطر عدم نظارت یا شاید حتی عدم باور دولتمردان نسبت به خیلی از مسائل فرهنگی این اجازه به راحتی به عده ای داده می شود که هنجارشکنی کرده و خلاف قوانین عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۸۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در واکنش به برنامه آبان در سایت آپارات و پرداختن به موضوع خوانندگی زنان گفت: متاسفانه به خاطر عدم نظارت یا شاید حتی عدم باور دولتمردان نسبت به خیلی از مسائل فرهنگی این اجازه به راحتی به عده ای داده می شود که هنجارشکنی کرده و خلاف قوانین عمل کنند ضمن اینکه محتوا هم محتوایی است که به هر حال منطبق بر آموزه های دینی و فرهنگ اسلام و شیعه نیست.

وی افزود: تعبیر مقام معظم رهبری نسبت به مقوله فرهنگ که معتقدند جامعه به یک ولنگاری فرهنگی رسیده است دو معنا و مفهوم دارد. از یک حیث بحث محتوایی است که بالاخره هر جامعه ای برای خود خط و خطوط های فرهنگی دارد که متناسب با عقیده آن جامعه است قاعدتا جامعه ما هم که مبتنی بر تفکر و فرهنگ اسلامی و شیعی است یک سری قوانین و حد و حدود هایی را مشخص کرده است.

استاد دانشگاه تصریح کرد: این گلایه از کسانی نیست که این کار را انجام می دهند بالاخره هر کسی بر اساس تفکرات خود نقشی را ایفا می کند گلایه از مسئولان و ناظرین و کسانی است که مدعی دفاع از نظام هستند ولی به وظیفه خود عمل نمی کنند در نتیجه این ولنگاری فرهنگی به وجود می آید.

ارسال نظرات