استاندار زنجان:

هر قدمی که در راه سید الشهدا، اهل بیت و شهدای مظلوم عاشورا برداشته می شود توفیق الهی است

هر قدمی که در راه سید الشهدا، اهل بیت و شهدای مظلوم عاشورا برداشته می شود توفیق الهی است و هیچکس در این راه انتظار تشکر و قدردانی ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۱۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی در زنجان،با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی ستاد مرکزی اربعین، 3 استان کشور در سطح عالی، 18 استان در سطح خوب و چند استان در حد ضعیف برآورد شده اند، افزود: استان زنجان در زمره استان‌های خوب در ارائه خدمات و حضور در مراسم اربعین حسینی قرار گرفته و انتظار می رود با ارائه صحیح و دفاع از اقدامات انجام شده، رتبه استان ارتقاء یابد.

اسداله درویش امیری خدمات ارائه شده و تلاش های خادمان استان زنجان در برپایی موکب زنجانی ها در نجف و سامرا را ارزشمند دانست و افزود: خادمان از اینکه توفیق و معرفی یافتند تا در راه خاندان پیامبر قدمی بردارند، شکرگزار هستند.

استاندار زنجان برگزاری مراسم تجلیل از خادمان را در حقیقت به منظور تجلیل از راه و اقدامات ارزشمند مردم ایران در ایام اربعین در عتبات عالیات عنوان نمود و اظهار داشت: هر قدمی که در راه سید الشهدا، اهل بیت و شهدای مظلوم عاشورا برداشته می شود توفیق الهی است و هیچکس در این راه انتظار تشکر و قدردانی ندارد.

وی بیان اقدامات و دفاع از جایگاه مردم استان زنجان در ارائه خدمت به زائرین اربعین سیدالشهدا را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان با تمام وجود و با عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان بصورت خودجوش در این حرکت عظیم حضور یافته و خدمات شایسته ای عرضه داشتند.

گفتنی است، همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، سردار منصور عزتی مدیر ستاد اربعین استان زنجان در نجف اشرف و در پی سفر سردار امین شریعتی رئیس ستاد اربعین شمالغرب کشور و فرمانده قرارگاه سامرا به استان زنجان برگزار شده بود،

لازم به ذکر است، در این مراسم ضمن تجلیل از خادمان اربعین حسینی که با حضور مقامات ارشد استان و روسای ستاد اربعین انجام شد،شال‌های تهیه شده از پارچه ضریح حرمین عسکرین به مسئولین، خادمان و مدعوین اهدا شد.

ارسال نظرات