مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان

تجلیل از خانواده معظم شهداء رسانه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستا

مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت:ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و انقلابی ماندن وظیفه رسانه‌ها است
کد خبر: ۸۸۰۴۲۰۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  از استان سیستان وبلوچستان همایش بسیج، رسانه و سرداران قلم صبح امروز با حضور خبر نگاران بسیجی وخانواده معظم شهداءرسانه در سالن اجتماعات مهمانسرای سپاه سلمان استان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در این همایش اظهار کرد: به مناسبت شهادت شهید غلامرضا رهبر  اولین شهید صدا وسیما در 21 دی ماه که به عنوان هفته بسیج رسانه نامگذاری شده واین همایش در استالن همزمان با سطح کشور برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار یوسف علی بیگی  با اشاره به این مطلب که شهید رهبر شهید مفقود الاثر وخبرنگار صداوسیما در قرارگاه خاتم الانبیائ بودکه در21 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5به شهادت رسیدند افزود: در سال 1393 توسط دولت جمهوری اسلامی ایران نشانه افتخار جهادگر در عرصه فرهنگ وهنر به خانواده این شهید اهداءشد.
وی با تاکید بر اثر گذاری رسانه در افکار عمومی تصریح کرد رسانه ها کنترل وهدایت جامعه را بر عهده دارند وبه عنوان یک جریان آزاد رسالت خود را در دفاع مقدی وبعد از آن به خوبی ایفای نقش کرده اند وبه عنوان یک دیده بان بصیر در راستای گفتمان انقلاب اسلامی که همان انتظار مقام معظم رهبری است توانسته نقش خود را بیش از پیش نشان دهد.
بیگی با تاکید بر ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و انقلابی ماندن در بین رسانه ها به عنوان یک وضیفه است یاد کرد واظهار داشت: رسانه‌ها رسالت دارند هم تراز با انقلاب اسلامی گفتمان انقلاب اسلامی را در بین اصحاب رسانه به ملسه حضور برسانیم.
وی ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدای رسانه، منتخبین جشنواره ابوذر و رسانه‌های فعال امروز در این همایش انجام می‌شود.

علی بیگی بیان کرد: در عرصه جنگ نرم رسالت رسانه‌ها بسیار سنگین است که امیدواریم بیش از پیش خبرنگاران این استان در مقابل توطئه‌های دشمن آگاه و هوشیار باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان در جشنواره ابوذر مطلوب است اما نیاز به ارائه آثار بیشتری است که امیدواریم سال آینده تعداد آثار ارسالی از استان ما بیش از پیش باشد.

ارسال نظرات