مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان:

رسانه های دشمن کانون خانواده های ایرانی را نشانه گرفته اند

مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان گفت:نظام سلطه به دنبال در اختیار گرفتن مردم و تاثیر بر روی مادران به عنوان کانون خانواده های ایرانی از طریق رسانه های مختلف است.
کد خبر: ۸۸۰۴۲۹۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛محمد بازوند در همایش "بسیج رسانه لرستان" که با حضور اعضای رسانه ای این استان برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و بخصوص شهید جامعه رسانه غلامرضا رهبر اظهار داشت:وقتی امام حسین (ع) در سال 6 هجری قیام خود را آغاز کرد کسانی که دوستدار امام بودند و از راه دوستی وارد شدند و از بزرگی خطر قیام گفتند و سپس بنا را بر این گذاشتند که مانع از قیام امام شوند.
 
رسانه های دشمن کانون خانواده های ایرانی را نشانه گرفته اند
وی افزود: اما امام حسین(ع) که دارای بصیرت نافذ بود و آینده را می دید ترجیح داد خود و خانواده اش جهاد کنند و به شهادت برسند و به اسارت بروند برای اینکه اسلام بماند.
مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان با مقایسه نهضت حسینی و نهضت خمینی ادامه داد:هنگامی که امام خمینی (ره) در ابتدای دهه 40 نهضت را آغاز کردند کسانی که دارای تحصیلات دانشگاهی بودند از سر خیرخواهی و نصیحت به امام توصیه ی کردند که این مسیر سرانجام ندارد و خطرات بزرگی خواهد داشت ، اما ایشان با تاسی از نهضت امام حسین در بهمن 57 نهضت انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.
بازوند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی محسبات نظریه پردازان جهان را بهم ریخت ، گفت: نظریه پردازان دنیا انقلاب ها را مشابه هم و در شرایط همسان می دیدند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه صاحبنظران پس از مطالعات فراوان به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی در سال 1979 تز همگونگی انقلاب ها را در دنیا باطل کرد.
وی به ویژگی های رهبری انقلاب در جهان اشاره کرد و افزود :رهبر انقلاب ما رهبری بود که تحول انقلابی در مردم به وجود آورد و بعد از انقلاب هم با آینده نگری و بینش ژرف نظام مقدس جمهوری اسلامی برقرار و رفراندوم برگزار شد و بسیج در عرصه های مختلف با فرمان امام در 5 آذر شکل گرفت.
مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان  نقش بسیج را در صحنه های مختلف  4 دهه انقلاب پررنگ خواند و گفت:در جریان های تجزیه کشور بعد از انقلاب و سپس در جنگ تحمیلی،نقشه های ترورها اقشار مختلف ، طراحی کودتاهای مختلف ،حادثه طبس ،کودتای شهید نوژه، نفوذدادن سکولارها و تکنو سالار ها و ... بسیج همواره تاثیرگذار بوده است.
بازوند در ادامه افزود:نظام سلطه به سردمداری آمریکا از همان ابتدا به تشکیل و راه اندازی اتاق های فکر و موسسات اندیشه ورز پرداخت که در نهایت همه آنها به این نتیجه رسیدند که با جمهوری اسلامی با این ویژگی ها مثل رهبری، موقعیت جغرافیایی، جمعیت انسانی از لحاظ کمی و کیفی نمی شود از در روش های سخت وارد شد.
وی گفت:در نهایت پروژه دلتا را با سه محور مهار ایران اسلامی ،نبرد رسانه ای و نافرمانی مدنی پیشنهاد دادند که در فتنه های 78 و 88 هم نبرد رسانه ای و هم نافرمانی مدنی را به وضوح دیدیم.
مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان افزود:همه دستاوردهایی که انقلاب داشته است ،همه داشته های ما ، استقلال سیاسی و عظمت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران حاصل تفکر بسیجی و به برکت خون شهداست.
وی اظهار داشت: اگر زندگی نامه دانشمندان ترور شده هسته ای را مطالعه کنید خواهید دید که بسیجی وار زندگی کرده اند.
بازوند گفت:هر جا بسیجیان کنار گذاشتند و به بسیجی ها بی احترامی شد و در تصمیم گیری ها دخالت نداشتند کوچکترین توفیقی حاصل نشده است.
مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه  در شرایط فعلی با هجمه شبکه ها تلویزیونی و مجازی مواجهیم افزود: چیزی که در دستور کار نظام سلطه است و ابزار پیشبرد آن هم رسانه ها هستند این است که مردم را در اختیار بگیرند.
وی تصریح کرد:آنها در نظریات خود گفته اند که اگر مادر را که در ایران مرکز ثقل کانون خانواده و مورد احترام همه است به لجن بکشانیم جمهوری اسلامی را هم به لجن خواهیم کشاند.
بازوند گفت: در شرایط فعلی شبکه های فارسی زبان برنامه های منسجم برای کودکان ونوجوانان دارند و در واقع کار یک شبانه روز آنها از لحاظ امکانات و نیرو برابر برنامه های یک سال ما است.
مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز لرستان در پایان اظهارداشت:تشکل بسیج رسانه کمک خوبی برای ماست که در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بایستیم و تلاش دشمنان را ما هم با کارهای رسانه ای قوی خنثی کنیم.

ارسال نظرات