امان الهی در همایش بسیج رسانه کردستان عنوان کرد؛

هدف جنگ نرم ازبین بردن تفکر دینی و انقلابی نظام است/عدم بینش اصحاب رسانه موجب تکرار اهداف دشمن نشود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: متاسفانه در داخل کشور برخی اوقات به دلیل عدم بینش برخی اصحاب رسانه همان مطالب دشمن را تکرار می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۴۳۷۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ابوالقاسم امان اللهی مدیر کل صدا و سیمای استان پیش از ظهر امروز در همایش روز قشر بسیج رسانه و تجلیل از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان در سنندج اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با یک ماهیت کاملا دینی به رهبری عالم تمام عیار دینی و آگاه در کشور پس از سالهای سال مجاهدت شکل گرفت.

 

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به ماهیت دینی و ارزشی انقلاب اسلامی شاهد دشمنی های آشکار استکبار و صهیونیسم در کشور بودیم.

 

امان‌اللهی جنگ هشت سال دفاع مقدس را ازجمله توطئه‌های دشمن نام برد و گفت: با توجه به ناکامی دشمن در این عرصه اکنون از طریق جنگ نرم وارد شده است و این هجمه دو تفاوت عمده با جنگ سخت دارد؛ اول اینکه در جنگ نرم ماهیت نیروهای دشمن و ادوات مشخص نیست اما در جنگ سخت مشخص است دوم اینکه در هجمه فرهنگی و نبرد نرم قربانیان جایگاه و ارزشی ندارد و به پایین ترین درجات سقوط می کنند در حالی که در جنگ سخت قربانیان یا همان شهدا از والاترین جایگاه برخوردار هستند.

 

به گفته وی باید در جنگ نرم باور داشت که چنینی جنگی وجود دارد که اگر وجود جنگ نرم دشمن علیه کشور را باور نکنیم انگیزه‌ای برای مقابله با دشمنان نخواهد بود.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان تصریح کرد: جنگ نرم اصطلاحی است که به صورت متداوم در لایه‌های مختلف اجتماعی وجود دارد و در طول تاریخ بشریت جنگ نرم وجود داشته از زمان حضرت موسی و یا رسالت حضرت زینب(س) نمونه هایی از جنگ نرم است دارد.

 

وی گفت: امروز دشمنان نظام با بهره‌گیری از تمام ابزار رسانه ای جنگ تمام عیاری فرهنگی را علیه انقلاب ما آغاز کرده‌اند جنگی که به دنبال تغییر باورها،ارزش‌ها، عواطف، تمایلات و مبانی دینی و جامعه انقلابی جمهوری اسلامی ایران است چرا که تمامی حرکت های انقلابی متاثر از نگاه دینی اندیشه انقلابی امام و جامعه دینی جمهوری اسلامی ایران است.

 

جنگ نرم را استکبار با سرکردگی صهیونیست در منطقه با ایجاد حرکت‌ها و تفکرات افراطی گروهک ها و فرقه های افراطی شروع کرده است و جز با اندیشه و جامعه اسلامی ما کاری ندارد و تمامی حوادث و کارهای کوچک و متنوع در کنار اقدامات پلید یک پوشش است برای هدف اصلی دشمنان نظام که همان هدف قرار دادان تفکر و اندیشه حاکم بر نظام است می باشد.

 

امان الهی ادامه داد: دشمنان در جنگ نرم برای طیف‌های مختلف جامعه اعم از نخبگان و عامه مردم برنامه های مختلف دارند اما هدف اصلی و استراتژی یکی است و آن خدشه‌دار کردن به نظام است.

 

وی عنوان داشت: جنگ نرم بسیار تدریجی و به مرور زمان دیدگاه‌ها و نگاه‌ها را عوض و تمامیت شخصی افراد را دگرگون می‌کند طوری که ناخواسته خواسته های دشمن را بیشتر از خواسته های دوستان نظام قبول دارند و شایعه‌سازی و وارونه جلوه‌دادن بخشی از حقایق از جمله اقدامات دشمنان در جنگ نرم است همانکه در فتنه 88 نمونه آن را دیدیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان اینکه عده ای نمی خواهند قبول کنند که جنگ نرم وجود دارد و خود را به خواب زده اند تصریح کرد: متاسفانه در داخل کشور برخی اوقات به دلیل عدم بینش برخی اصحاب رسانه آنها عمله دشمن می شوند و همان مطالب دشمن را تکرار می کنند که دشمن نیز دقیقا برنامه اش همین است.

 

امان اللهی در پایان خاطر نشان کرد: با گوش جان سپردن و عمل به فرامین رهبری از راه راست منحرف نشویم و ادامه دهنده راه شهدای سرافراز ایران اسلامی باشیم.

 
 
ارسال نظرات