فرمانده سپاه الغدیر در جمع بسیجیان ناحیه روح الله یزد:

حماسه 9 دی سبقت مردم بود از بعضی از خواص بی بصیرت

به منظور آگاهی دادن به بسیجیان از اوضاع سیاسی کشور؛فرمانده سپاه الغدیر یزد در جمع بسیجیان پایگاه شهید ساداتی در مسجد شهید ساداتی مطالبی را ایراد نمود.
کد خبر: ۸۸۰۴۳۸۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سردار فتوحی در این جلسه گفت:انقلاب اسلامی فرهنگ خودش را دارد و با فرهنگ شیطان نمی توان کار فرهنگی کرد لذا شهید ساداتی کار فرهنگی کرد و با سبک اسلامی سرود ساخت و حتی سرود ایشان به شهرهای دیگر نیز صادر شد. در زمان جنگ تحمیلی آنقدر دشمن به صدام تجهیزات داده بود و گفتند پیروز نمی شود ولی در زمان فتنه آنقدر دشمن برنامه ریزی کرده بود که گفته بودند حتماً انقلاب سرنگون می شود این بسته را در چند کشور دیگر نیز اجرا کرده بودند. 

وی افزود: مردم به سادات احترام می گذارند و باید هم احترام بگذارند. پس رنگ سبز را انتخاب کردند، چه کسانی را انتخاب کردند؟افراد سرشناس،افرادی که از حضرت امام(ره)مدال گرفتند .کجای دنیا سراغ داریم که هنوز انتخابات تمام نشده اعلام شود ما در انتخابات پیروزیم و اگر هم پیروز نشویم تقلب شده است که همین موضوع رمز این جریان بود.اگر هوا مه آلود باشد نمی توانید رانندگی کنید.چراغ مه شکن می خواهد، نباید لشگر کشی کرد؛ اینجا نائب امام زمان(عج) چراغ مه شکن را روشن کردند و فرمودند «أین عمار» مگر عمّار چه کسی بود و چکار می کرد؟عمّار در پشت جبهه ها روشنگری می کرد.

وی در ادامه افزود:حماسه 9 دی سبقت مردم بود از بعضی از خواص بی بصیرت،در این فتنه متأسفانه بعضی از خواص سکوت کردند و موقعی که ماهیت این فتنه گران بوسیله حمله به دین و قرآن مشخص شد مردم سبقت گرفتند و 9 دی به خیابانها آمدند و فتنه را ختم کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در رابطه با قیام 9 دی گفت:9 دی بیداری و هوشیاری مردم بود.9 دی روز وحدت و میثاق با ولایت بود و اما فتنه امروز چیست؟فتنه امروز،فتنه اعتماد به آمریکاست.

وی افزود: می خواهند از روش معاویه استفاده کنند.توان جنگ رودررو ندارند امروز مرز ما کجاست؟ما امروز در مرز مدیترانه با آمریکا می جنگیم.توان جنگ رودررو را با ما ندارند همانطور که توان جنگ رودررو را با حضرت علی(ع)را نداشتند.حکم قتال با امام حسین(ع)را چه کسی داد؟یک فرد سرشناس،امروز هم عده ای با استفاده از افراد سرشناس می خواهند بعضی از خواسته های باطلشان را عملی کنند.ای خواص جامعه حواستان جمع باشد. ولی بدانند ملت ایران هوشیار است و اجازه نخواهند داد تا این افراد به مقاصد پلیدشان برسند کمااینکه تا کنون هم نگذاشته اند. 

اجرای سرود پایگاه شهید ساداتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات