کارشناس مسائل دینی و فضای مجازی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تهاجم فرهنگی عملی یعنی زنان و دختران بد حجاب در جامعه

کاشی‌پور گفت: امروز تهاجم فرهنگی عملی شده که زنان و دختران با میل خود کشف حجاب کرده و با ظاهری فریبنده درخیابان ها حاضر می شوند.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۵۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

حجت‌الاسلام محسن کاشی پور کارشناس مسائل دینی و فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخانی در17دی‌ماه افزود: هفدهم دی‌ماه درتاریخ ملت ایران روزی تلخ، سیاه و فراموش نشدنی است دراین روز طرح استعماری کشف حجاب رضاخانی قلدراجرا شده و نوامیس این ملت با زور به برهنگی کشیده شدند.

وی با بیان اینکه در آن زمان به زوراسلحه و با الگو گیری از آتاترک و برای اجرای فرمان انگلیس حجاب و چادر را از سر بانوان مسلمان برداشتند تا کشور را به دروازه تمدن به تصور باطل خود برسانند، افزود: آن‌ها با دین مبارزه کردند اما زنان مسلمان ما حضور خود در خانه ترجیح داده و فرزندانی تربیت کردند که در بهمن 57 طومار رژیم شاهنشاهی را در هم فروریختند.

حجت‌الاسلام کاشی پور با اشاره به اینکه امروز تهاجم فرهنگی عملی شده که زنان و دختران با میل خود کشف حجاب کرده و با ظاهری فریبنده در خیابان‌ها حاضر می‌شوند خاطرنشان کرد: این وضعیت به وجود آمده درشان جامعه اسلامی نیست در این راستا مسئولان باید در برابر این توطئه دشمن بیدار شوند و آثار تخریب شبکه‌های ماهواره و مجازی را در جوانان و نوجوانان ببینند.

وی در پایان با بیان اینکه زمانی دشمن به مرز ما حمله کرده و ملت ما نیز شهید، جانباز و اسیر داده است اما امروز دشمنان در خانه‌ها نفوذ کرده و مذهبی و غیرمذهبی نمی‌شناسد، یادآور شد: این نفوذ تهدیدی جدی برای انقلاب اسلامی محسوب شده و دین، مذهب و ریشه‌های اصلی نظام اسلامی ما را هدف گرفته است
ارسال نظرات