جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با «بسیج»:

تفاوتی بین "سردار غیب‌پرور" و "سردار نقدی" در مسائل جبهه انقلاب وجود ندارد

حاجی صادقی گفت: من از کسانی که اظهار می‎کنند انتصاب سردار غیب‎پرور با اهداف انتخاباتی بوده این سوال را دارم آیا بین سردار نقدی و سردار غیب‎پرور در مسائل جبهه انقلاب اسلامی مگر تفاوتی می‎بینند؟
کد خبر: ۸۸۰۴۹۰۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به  برخی شایعه پراکنی‌ها مبنی بر اینکه سردار غیب‎پرور با اهداف انتخاباتی به سمت ریاست سازمان بسیج منصوب شدند تصریح کرد: بنده از کسانی که اظهار می‎کنند حضور سردار غیب پرور در سازمان بسیج با اهداف انتخاباتی بوده این سوال را دارم آیا بین سردار نقدی و سردار غیب‎پرور در مسائل جبهه انقلاب اسلامی مگر تفاوتی می‎بینند؟
 
حاجی صادقی در ادامه این مطلب توضیح داد: این دو شخصیت نسبت به جبهه انقلابی‎شان یکی هستند و انتصاب سردار غیب‎پرور اصلا بحث انتخاباتی نبوده و همیشه این نوع گمانه‎زنی‎های غلط مطرح بوده است؛  انتخاباتی جلوه دادن انتصاب سردار غیب پرور جفای در حق بسیج است.
 
وی عنوان کرد: اگر بحث شائبه انتخاباتی مطرح بود نباید بعد از جابجایی سردار نقدی، ایشان درجایی به کار گرفته می‎شد که بتواند نقش خود را پررنگ‎تر انجام دهد و سردار نقدی الان در جایگاهی که قرار گرفته ‎است خیلی پررنگ‎تر از گذشته نقش خود را انجام می‎دهد.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه درباره ریشه این نوع اتهام زنی‎ها و شایعه پراکنی‎ها بیان کرد: ریشه این نوع اتهام‎زنی‎ها مقداری به خاطر غفلت است و فضای جامعه ما فضایی است که شایعه را می‎پذیرد که نباید به این صورت باشد و همچنان‎که برخی، تقویت روحیه بسیج را که با قدرت‎مندی وارد عرصه شده است برنمی‎تابند لذا وارد این بحث و ایجاد شایعه پراکنی‎ها شده‎اند.
 
حاجی صادقی در خاتمه خاطر نشان کرد: به دوستان خود بیان می‎کنم خودشان را نگران نکنند و گوش به این شایعه ها نداشته باشند و این نوع شائبه‎ها را باور نکنند و مطمئن باشند آنچه که انجام گرفته در جهت تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی و دفاع از سنگر انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات