موفقیت خبرگزاری های ایکنا و ایرنا در جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآن و عترت لرستان

خبرگزاری های ایکنا و ایرنا در جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرآنی لرستان موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند.
کد خبر: ۸۸۰۴۹۵۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش "خبرگزاری بسیج ازلرستان " در مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت استان که در محل سالن شهید آوینی اداره ارشاد خرم‌آباد برگزار شد، از خبرگزاری های ایکنا و ایرنا لرستان به‌ عنوان خبرگزاری های برتر در بخش رسانه‌های دیجیتال حوزه قرآن و عترت تجلیل شد.

خبرگزاری های ایکنا و ایرنا در جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرآنی لرستان موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند.

در این مراسم از سیدعلی نادر دهقانیالوار، رئیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه لرستان به‌عنوان خبرگزاری برتر حوزه رسانه‌های دیجیتال حوزه قرآن و عترت لرستان تجلیل شد.

و همچنین از مرضیه حافظی خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از لرستان به‌عنوان خبرنگار فعال در حوزه قرآن و عترت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در بخش پایان‌نامه این جشنواره «ندا سلیمانی فر»، در بخش مقالات علمی «یوسف غلامیان«، در بخش جشنواره داستان کوتاه «احمد داوری«، در بخش رسانه‌ها مکتوب «عزت چنگایی»، در بخش جشنواره هنرهای تجسمی «فرزاد مرادی»، در بخش عکاسی «سجاد درویشی» و در بخش فیلم کوتاه «امیرعلی میردریکوند» رتبه نخست را کسب کردند.

یادآور میشود اولین جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال حوزه قرآن و عترت در استان لرستان، در قالب برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان، برگزار شد.

 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات