فرمانده سپاه قدس گیلان:

با پیوستن مردم به نظام، دشمن نمی تواند بنیاد خانواده را متلاشی کند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: با هنر بسیجیان به جذب مردم به نظام انقلاب اسلامی دشمن نمی تواند بنیاد خانواده را متلاشی کند.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۳۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در نشست فصلی فرماندهان خواهر حوزه های بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان اظهار داشت: هدف از اجرای طرح الله دادی دیدار و سرکشی تمامی نواحی در سراسر استان گیلان شکل گیری شورای پایگاه مقاومت بوده است.

وی با اشاره به اینکه شکل گیری شورای پایگاه مقاومت انجام ماموریت های سپاه است گفت: لازمه کمیت و کیفیت اجرای ماموریت داشتن اختیار بسیجان در فعالیت ها، داشتن اطلاعات کامل و مشارکت و فعال شورایی است که به فرماندهان سرتاسر نواحی استان گیلان ارائه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه یکی از راه های پایداری پایگاه های مقاومت و از حقوق مسلم پایگاه های بسیج است فراهم بودن امکانات مورد نیاز می باشد افزود: کمبود امکانات در پایگاه های مقاومت باید مشابه مدل مدیریتی نظام ما جهت مقابله با نظام سلطه جهانی باشد که بدون در نظر گرفتن بودجه نظامی بین اروپاییان، آمریکایی ها و سایر کشورهای جهان ایستادگی می کنیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه راهکارهای مدیریتی در فرمانداران سپاه از اهم قابلیت ها است افزود: هنر مدیران میدانی، میانی و مدیران صفی آن است که هر یک در حوزه خود راهکار مناسب را جهت پایداری پایگاه های مقاومت پیدا کنند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه اگر برنامه های تاثیر گذار در ارتقاء فرهنگ حجاب و فرهنگ مسجد انجام نشود اجرای برنامه های فرهنگی بی فایده است افزود: فعالیت در بسیج باید در کانال ارتباط با و مشارکت با مردم باشد و برنامه های کشوری در محل حوزه اجرایی به درستی اجرا گردد.

وی با اعلام اینکه باید مردم مفید بودن بسیج را درک کنند و باید حضور افراد و جذب مردم در بسیج قلبی باشد تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) فرمودند«اگر به مردم محبت نکنید مردم به حکومت گرایشی نخواهند داشت و مفید بودن نیروی بسیج باید با توجه به نیاز مردم در مناطق و حوزه های مختلف انجام شود».

فرمانده سپاه قدس گیلام با تاکید بر اینکه مردم هر محل نیازهای خاص خود را دارند خاطر نشان کرد: مدیریت و ارائه راهکار در مناطق تحت حفاظت هر یک از حوزه ها هنر بسیجیان است و امیدواریم با نگاه جدید، برنامه های بومی محلی، اثر گذار و پیامد آور مردم به نظام مقدس انقلاب جذب شوند که دشمن نتواند بنیاد خانواده را متلاشی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار