خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان تأکید کرد

لزوم توجه به اثرگذاری فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت علمی در جامعه

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان بر لزوم توجه به اثرگذاری فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت علمی در بین افراد جامعه و به خصوص نخبگان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۸۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

ولی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با پایگاه‌های مقاومت علمی در سطح استان همدان اظهار داشت: این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی در پیشبرد اهداف پایگاه‌های مقاومت علمی در سطح شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه تلاش شد تا با تشریح برخی از برنامه‌های ابلاغی و اهداف تشکیل پایگاه‌های مقاومت علمی در سطح هر شهرستان یک درک مشترک از اهداف ایجاد پایگاه‌های مقاومت علمی برای مسئولین علمی شهرستان‌ها و فرماندهان این پایگاه‌های مقاومت ایجاد شود تا در آینده شاهد اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های ابلاغی به این پایگاه‌ها باشیم.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان افزود: از دیگر ابعاد تشکیل جلسه هماهنگی بین مسئولین علمی و پایگاه‌های مقاومت علمی هر شهرستان ایجاد یک شبکه‌سازی از فعالیت‌های علمی هر شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: هر پایگاه مقاومت علمی باید یک بانک اطلاعاتی از نخبگان و افراد دارای توانایی علمی خود تهیه کند تا بتوان از این شبکه ایجاد شده در ارتباط بیشتر با نخبگان در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان استفاده کرد.

ابراهیمی عنوان کرد: فعالیت‌های پایگاه مقاومت علمی ایجاد شده در هر شهرستان مخصوص و منوط به حوزه استحفاظی آن پایگاه مقاومت نبوده و باید مسئولین این پایگاه‌ها با مدیریت تمام پایگاه‌های مقاومت موجود در شهرستان خود را برای انجام فعالیت‌های علمی تشویق کرده و پای کار بکشانند.

وی با توجه به لزوم انجام هرچه بهتر فعالیت‌های علمی در سطح پایگاه‌های مقاومت علمی برای جذب حداکثری از نخبگان، بیان داشت: در این جلسه یک سری از فعالیت‌های علمی که قابلیت اجرا شدن در پایگاه‌های مقاومت را دارند، برای فرماندهان پایگاه‌های علمی تشریح شد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان همدان با اشاره به لزوم توجه به اثرگذاری فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت علمی در بین افراد جامعه و به خصوص نخبگان ابراز داشت: باید مسئولین پایگاه‌های مقاومت علمی با نظرسنجی از جامعه هدف خود و اثر دادن نظرهای اعضا و نخبگان با اولویت برنامه‌های خود را اجرا کنند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این پایگاه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات