معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سرعین خبر داد:

رشد 60 درصدی مشارکت خیرین مدرسه ساز سرعین

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان سرعین از رشد 60 درصدی مشارکت خیرین مدرسه ساز و مردم سرعین در سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد .
کد خبر: ۸۸۰۵۱۸۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سرعین با بیان این که یکی از مهمترین برنامه های سند تحول بنیادین، جلب مشارکت عمومی است گفت: در این راستا طی یک سال گذشته اقدامات متعددی در سطح شهرستان انجام شده است.

ناصر معینی با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی افزود: تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بر این است که مشارکت خیرین در پروژه‌های مدرسه ‌سازی و تجهیز مدارس به امکانات آموزشی و نیز شاداب سازی مدارس جلب شود و در این راستا در یکسال اخیر ما شاهد افتتاح 5 مدرسه در سطح شهرستان بودیم که از این تعداد 4 مورد آن خیر ساز بودند.

وي بخشی از مشارکت‌های مردمی را لازمه فعال‌سازی انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس دانست و گفت: تلاش بر این بوده مشارکت اولیا در برنامه‌های مدارس توسعه یابد که در این راستا نیز احداث یک مدرسه 4 کلاسه در شهر سرعین با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان توسط اولیای خیر دانش آموزان، سند افتخار دیگری از میزان مشارکت مردم فرهنگ دوست سرعین در امر مشارکت آموزشی در سیستم تعلیم و تربیت شهرستان سرعین است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان سرعین ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان افزود: در سال تحصیلی جاری در قالب تعمیرات مدارس مبلغ 29 میلیون تومان، در قالب تهیه و تعمیر سیستم های گرمایشی مدارس مبلغ 24 میلیون، در قالب پرداخت قبوض مبلغ 15 میلیون و در قالب خرید جوایز دانش آموزان و کمک به مدرسه مبلغ 11 میلیون تومان مشارکت صورت گرفته است که به نسبت سال قبل، رشد 60 درصدی را نشان می دهد.

ارسال نظرات