نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

بسیج و سپاه مظهر اراده و اقتدار کشور هستند

عارفی گفت: ازآنجایی که دشمنان این نظام نسبت به بسیج و سپه دچار واهمه شدند در این راستا دنبال ضربه زدن و حمله به این نهادهای انقلابی‎مان هستند.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۷۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
فرج الله عارفی، نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بخشی از بیانات اخیر امام خامنه‎ای مبنی بر حمله به سپاه و بسیج در چارچوب طراحی دشمن، بیان داشت: هم ملت ایران و هم دشمنان داخلی و خارجی می‎دانند که مظهر اراده و اقتدار ملی کشور درحال حاضر بسیج و سپاه است.

عارفی با اشاره به حضور موثر و موفقیت‎آمیز بسیج و سپاه در عرصه های مختلف، عنوان کرد: این دو نهاد هرکجا که ورود پیدا می‎کنند منشأ خیر برای مردم هستند و در عرصه‎هایی که حضور داشتند شاهد حرکت‎های عظیمی بودیم که با آن ظرفیت‎های عظیم علمی و فرهنگی که در اختیار دارد سبب شده تا خلاءهایی را که در کشور وجود دارد مخصوصا از آنچه که دشمنان این نظام از جمله اعمال تحریم‎های ظالمانه علیه کشور طراحی کرده‎اند مرتفع کنند.

وی در ادامه مطرح کرد: وجود این دو نیرو مخصوصا بسیج سبب شد تا دشمنان در برنامه‎های خود شکست بخورند و نابود شوند و علی‎القاعده به این منظور درصدد این برآمده‎اند تا راه‎ها و منافذی را پیدا کنند که در این راستا نیروهایی را در درون دولت‎ها و مراکز تصمیم گیری قرار دهند تا بتوانند از منافع خود در ابعاد مختلف دفاع کنند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: از آنجایی که دشمنان این نظام نسبت به بسیج و سپاه دچار واهمه شدند در این راستا به دنبال این هستند که این ارکانی را که در ایجاد و حفظ اقتدار ملی ایران از جمله در زمان فتنه 88 فوق‎العاده موثر بوده‎اند نشانه بروند و دنبال ضربه زدن و حمله به این نهادهای انقلابی‎مان هستند اما باید توجه داشت که این برنامه‎شان به شکست خواهد انجامید.
ارسال نظرات