نماینده مردم نهاوند در گفت و گو با «بسیج»:

"بسیج و سپاه" بازوی ولایت هستند

بهرام‎نیا گفت: دشمنان به منظور تضعیف ولایت؛ ابتدا بسیج و سپاه را که بازوهای ولایت نظام جمهوری اسلامی و دارای جایگاه مردمی است و همین‎طور شورای نگهبان که چشم بینای نظام است نشانه‎روی و تضعیف می‎کنند.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۵۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
حسن بهرام‎نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بخشی از بیانات اخیر امام خامنه‎ای مبنی بر حمله به سپاه و بسیج و شورای نگهبان در چارچوب طراحی دشمن عنوان کرد: یکی از نهادها و پشتوانه‎های واقعی نظام که معتقد صد درصد به ولایت است همین نهاد سپاه و بسیج است.
 
بهرام‎نیا در ادامه گفت: دشمنان این نظام و در رأس آنها امریکا هدف و سرلوحه اصلی کارشان نشانه به سوی ولایت و رهبری است و طبیعی است که لازمه اینکه ولایت را تضعیف و سست کنند ‎این است که ابتدا بسیج و سپاه را که بازوهای ولایت نظام جمهوری اسلامی و دارای جایگاه مردمی است و همین‎طور شورای نگهبان که چشم بینای نظام است نشانه‎روی و تضعیف کنند و پس از  آن به هدف و مقصود خود که تضعیف ولایت است برسد.
 
نماینده مردم نهاوند ادامه داد: دشمنان نیز علیه این نهادها شائبه ایجاد می‎کنند و با نشر اکاذیب و شایعه پراکنی و دامن زدن به برخی از مسائلی که می‎تواند آن جایگاه و موقعیت بسیج و سپاه پایگاه‎های آنها را که یک نیروی مردمی است و شورای نگهبان که چشم بینای نظام و ولایت است به زعم خودشان متزلزل و تضعیف کند، به سمت‎شان نشانه می‎رود که این اقدام دشمنان یک امر بدیهی است.
 
بهرام‎نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم ایران باید هوشیار باشند و تذکرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را درباره مباحث مختلف از جمله شناسایی، اهداف و استراتژی دشمن، بصیرت و بیداری مردم، انسجام و... نصب‎العین خود قرار دهند و در مسیر ولایت حرکت کنند.
ارسال نظرات