فرمانده سپاه ثارالله :

صیانت از انقلاب و تبعیت از ولایت اصلی ترین وظیفه است

فرمانده سپاه ثارالله گفت : صیانت از انقلاب و تبعیت از ولایت اصلی ترین وظیفه امروز ما می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۰۵۵۴۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

به گزارش " خبرگزاری بسیج ازلرستان " دومین گردهمایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان الیگودرز با حضور رزمندگان دورود،ازنا و الیگودرز و همچنین سردار روح اله نوری فرمانده لشکر 57 در دوران دفاع مقدس، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) ، سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه استان و امام جمعه و فرماندار و جمع کثیری از مردم ومسئولین در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد.
در این گردهمایی سردارروح الله نوری با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پیروزی های رزمندگان اسلام را در نتیجه ایمان و خود باوری دانست و اظهار داشت : امنیت و اقتدار امروز حاصل رشادتهای روزهای سخت مبارزه می باشد.
وی افزود: امروز استکبار به روشهای مختلف درصدد است که ما را به عذرخواهی وادار نمایند و بازگشت به سالهای قبل از انقلاب را از ما می خواهند که برای ما ذلت است پذیرش خواست آنها و تا آخر ایستاده ایم.
فرمانده لشگر 42 سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد : اقتدار امروز ما را باید در درخواستهای سران کشورها و قدرتهای نظامی و اقتصادی دنیا برای دیدار با رهبری دانست .
وی خاطر نشان کرد : صیانت از انقلاب و تبعیت از ولایت اصلی ترین وظیفه امروز ما می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.
همچنین در ادامه این همایش سردار حاج مصطفی سلیمانی مسئول هیات رزمندگان اسلام الیگودرز ، از حضور رزمندگان و مدعوین و قدردانی از حمایتهای سردار کشکولی ، سردار توکلی،امام جمعه و فرماندار الیگودرز در رابطه با اهداف هیات رزمندگان تشکر و قدر دانی کرد .
وی در پایان عنوان داشت : امروز رزمندگان باید همانند گذشته انتقال دهنده ارزش های والای انقلاب به نسل های بعدی باشند.

انتهای خبر /ز

ارسال نظرات