خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

بزرگترین آسیب برای دین و نظام، محافظه کاری خواص است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در نشست هیئت اندیشه ورزی فرهنگی دانشگاه های این شهرستان، از محافظه کاری برخی خواص در شهرستان گله کرد و گفت: بزرگترین آسیب برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام، محافظه کاری برخی از خواص است که ضربه و خطر آن ها از دشمن با تجهیزات کامل نظامی کمتر نیست .
کد خبر: ۸۸۰۵۶۱۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: دشمنان قسم خورده ودرجه یک نظام، فتنه ها، برنامه ها و سناریوهایی طراحی کرده اند که هر فرصتی پیدا کنند زهر خود را خواهند ریخت .
وی با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطر نشان کرد: دشمن باطرح دوقطبی سازیهای غیرواقعی وایجاد شکاف واختلاف، در صدد ضربه زدن به وحدت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بنابراین افراد با بصیر و خواص به خصوص مسئولان باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام فیضی زاده از مسئولان فرهنگی شهرستانخواست تا در سطح شهرستان و استان کمیته ویژه روحانیت ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت راه اندازی شود تا ازظرفیت روحانیون ولایی در پشتیبانی فرهنگی و دفاع ازساحت جبهه مقاومت و شبهه زدایی استفاده شود.
مسئول نمایندگی سپاه مراغه تصریح کرد: باید فضای مناسب برای بیان دیدگاه های دانشجویان انقلابی ایجاد شود تا این قشر فرهیخته، جوان و باسواد جامعه به راحتی دیدگاه های خود را بیان کنند که پیش از خطبه های نماز جمعه بهترین فضا برای بیان ایده ها و نظرات این قشر موثر در ارتقای فرهنگی جامعه است .
وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی و روحانیون مدافع حرم در آینده نه چندان دور خبرداد و اظهار داشت: روحانیت به نسبت دیگر اقشار مختلف جامعه، بیش ازچهاربرابر شهید را در طول دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده و در جبهه مقاومت هم بیشترین آمار را دارد .
حجت الاسلام فیضی زاده در پایان سخنان خود از مسئولان فرهنگی و تاثیر گزار شهرستان خواست که با اتحاد و همبستگی، در جهت رفع مشکلات فرهنگی شهرستان و دانشگاه های مراغه تلاش کرده و با یک برنامه ریزی منظم و دقیق، امورات فرهنگی را به صورت درست مدیریت کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها