مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه کربلا:

اختلاف نظر هاشمی در اجتهاد هیچ خللی در رفاقت دیرین با رهبری ایجاد نکرد

اختلاف نظر ها و اجتهاد متفاوت مرحوم رفسنجانی با رهبر انقلاب در دوران طولانی هیچگاه نتوانسته پیوند رفاقتی که سرآغازش در بین الحرمین بود را بگسلد و وسوسه خناسان هم نتوانست در محبت عمیق او به رهبری خلل وارد نماید.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۴۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  حجه الاسلام والمسلمین غلامی در گفتگو با بسیج با اشاره به پیام تسلیت مقام عظمای ولایت در خصوص رحلت آیه الله رفسنجانی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری هاشمی رفیق دیرین و همسنگر در دوران مبارزات سالهای متمادی عهد جمهوری اسلامی بوده است که در پیروزی انقلاب نقش آفرینیش بر کسی پوشیده نیست.
حجه الاسلام غلامی افزود:  در کوران سالهای سخت انقلاب  رهبر معظم با همفکری و همدلی با ایشان  خطر ها  را پشت سر گذاشته و تحمل خطر ها را پذیرفته است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا  بیان کرد: اختلاف نظر ها  ها و اجتهاد متفاوت مرحوم رفسنجانی با رهبر انقلاب در دوران طولانی هیچگاه نتوانسته پیوند  رفاقتی که سرآغازش در بین الحرمین بود را بگسلد و وسوسه خناسان هم نتوانست  در محبت عمیق او به رهبری خلل وارد نماید.
 وی اضافه کرد: بعد از امام (ره) حوادث و خطر هایی را از دهه70 شاهد بودیم کسانیکه امروز دم از داعیه دوستی با ایت الله رفسنجانی می زنند چه بلا ها و مصائبی را برای آن یار زجر کشیده انقلاب  به بار آوردند و چه نسبت هایی را نا روا به او چسباندند.
 حجه الاسلام غلامی  اظهار داشت: از جمله مصیبت هایی که دشمنان نظام و کینه ورزان به انقلاب و انقلابیون روا  داشتند،  در انتخابات مجلس ششم سر بیرون آورد که نشان داد چه جفایی در حق پیر انقلاب کرد و او را تنها گذاشته و با آبرویش بازی کرده و در رده 30 و آخر نمایندگان تهران قرار دادند.
وی  با یادآوری اینکه  اصلاح طلبان  با انتشارکتاب آنچنانی "عالی جناب سرخپوش"  و انتساب قتل های زنجیره ای در صدد بی هویت کردن آیت الله رفسنجانی اقدامات متعددی داشتند افزود: امروز همان افراد داعیه دار دوستی شدند  و با ایجاد شیطنت منتقدان دلسوز انقلاب را دشمن معرفی می کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا سعه صدر  رفسنجانی و نزدیکی نظر فکری را  عامل نزدیکی دشمنان انقلاب با لباس دوست  به ایشان دانست و افزود:  ما برای از دست دادن یار دیرین انقلاب که همیشه اذعان می کرد به رهبری عشق می ورزید غمگینیم و به ساحت رهبر معظم و خانواده گرامی ایشان تسلیت گفته و بر ان باوریم اختلاف نظر های فکری  و اجتهادی - گرچه می باسیت تبعیت از ولی فقیه و رهبری را بی چون و چرا انجام داد - هرگز نمی تواند میان ما و خدمات انقلابی شخصیت آیت الله رفسنجانی خدشه وارد کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها