مسابقه ادبی خاطره نامه در استان برگزار می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان از برگزاری مسابقه ادبی خاطره نامه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۵۶۶۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان با تاکید بر پاسداشت از آرمانهای فکری وتلاش در جهت حفظ باورها وعقاید انقلابی و اشاعه ی فرهنگ انقلابی در میان کودکان و نوجوانان از برگزاری جشنواره ادبی «خاطره نامه» در مراکز فرهنگی هنری کانون خبر داد.

وی با تاکید بر تعهدات کانون به عنوان متولی فرهنگی و تربیتی کودکان و نوجوانان در حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری مسابقه ادبی «خاطره نامه» را یکی از برنامه های هدفمند کانون در راستای آشنایی این قشر با اهداف انقلاب عنوان کرد و افزود:  در این مسابقه کودکان و نوجوانان با مطالعه ی زندگی نامه شهید عباس صالحی به عنوان اولین شهید انقلاب در استان به خلق اثار داستانی و شعر می پردازند و زندگی نامه ی این شهید را به روایت قلم و هنر بیان می کنند.

 فرزاد رحیمی برگزاری کارگاه های نقد وبحث وبررسی کتاب، برگزاری کارگاه باز روایی اشعار دیوان حضرت امام خمینی(ره) با عنوان (ده روز،ده غزل)، برپایی کارگاه مشاعره با محوریت اشعار امام خمینی (ره) و برگزاری جشن بزرگ «خاطره نامه» از برنامه های اجرایی این جشنواره در طول دهه ی مبارک فجر سال جاری است.

جشن بزرگ خاطره نامه در بهمن ماه سال جاری با حضور نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان برگزار می شود و آثار خلق شده در این جشنواره قرائت خواهند شد.

گفتنی مهلت ارسال اثربه این فراخوان تا 5 بهمن ماه 95 پیش بینی شده است و اعضای مراکز فرخ شهر، مجتمع ومراکز شماره 1،2،3 شهرکرد میتوانند آثار خود را تا این تاریخ به مراکز نام برده ارسال نمایند.

ارسال نظرات